Вода може дістатися електричного щитка: в одному з будинків Кривого Рогу топить підвал
Фото: Перший Криворізький
Про це редакції «Першого Криворізького» повідомила мешканка будинку.
За її словами, рівень води у підвалі невдовзі може досягти щитової. Через порив труби у частини мешканців дев'ятиповерхівки зник тиск води, а на верхні поверхи вона майже не надходить.
«Наші мешканці дивилися — труба в аварійному стані, як решето, ремонту не підлягає, її треба міняти», — розповідає жінка.
Містяни кажуть, що вже два місяці звертаються до різних служб — керуючої компанії «Житлосервіс», районної ради, водоканалу і до заступника міського голови Олександра Катриченка. Проте, як стверджують мешканці, проблема досі не вирішена.


«Житлосервіс» прийняв звернення, аварійна служба приїхала, подивилася і на цьому все закінчилося. Працівники сказали, що потрібна зварка та залучення водоканалу. Далі, стверджує жінка, ніяких дій не відбулося.
У липні мешканка звернулася до Криворізького міськвиконкому. Звідти звернення переадресували до Саксаганської районної ради та комунального підприємства «Кривбасводоканал».
У відповідь з районної ради повідомили, що зв'язалися з «Житлосервісом», і ті нібито «тимчасово усунули проблему». Але, за словами мешканців, цього не сталося — вода досі витікає, а підвал заливає.

Відповідь Кривбасводоканалу на звернення:
«КП «Кривбасводоканал», при наданні послуг з перекриття централізованої мережі водопостачання, на період проведення ремонтних робіт на мережах Споживачів, задіює власні ресурси (спецтехніка, пальне, бригада АВР). При цьому, підприємство несе додаткові витрати, які не включені в розрахунки тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.
Тому КП "Кривбасводоканал" виконує такі роботи, як відключення та включення централізованої мережі водопостачання лише в порядку надання платних послуг та у міру своїх, як фізичних, так і технічних можливостей.
3 огляду на вищевикладене, КП "Кривбасводоканал" може розглянути питання тимчасового перекриття водопостачання на будинок за адресою: бул. Вечірній, буд. 8 в порядку надання платних послуг.
Для можливості проведення підприємством зазначених робіт, у якості надання платних послуг, необхідно у письмовому зверненні гарантувати оплату за надані послуги і звернутись до центру обслуговування абонентів на підприємстві.
На даний час, звернень на роботи з тимчасово припинити послугу централізованого водопостачання за вищевказаною адресою від ТОВ "Житлосервіс-КР" на підприємство КП "Кривбасводоканал" не надходило».

Мешканці неодноразово дзвонили до аварійних служб, зверталися до урядової гарячої лінії, але, як стверджують, жодної реальної допомоги досі не отримали. Вода продовжує текти, і мешканці побоюються короткого замикання через підтоплення електрощитової та пошкодження теплового лічильника, який також розташований у підвалі.
«Жодна служба нам не допомогла. Нас просто футболять одна до одної», — додає мешканка.
Затопленими залишаються перший і другий під’їзди. Люди закликають відповідальні органи якнайшвидше вжити заходів, аби не допустити ще більшої аварії.
Водночас минулого року мешканці будинку зверталися до водоканалу, щоб вони передбачити у бюджеті 2024 року кошти на заміну аварійної труби, яка з'єднує будинок із водорозподільчим колодязем. У листі містяни зазначили, що труба у критичному стані, а порив, що тоді стався, мешканці усунули власними силами. Але відповіді тоді не отримали.
