Скарги та хейт містян чинять емоційний тиск на працівників, — заява Кривбасводоканалу

Фото: Перший Криворізький

Кривбасводоканал звернувся до мешканців з тим, що постійні скарги та хейт емоційно тиснуть на працівників компанії.

Про це повідомив Кривбасводоканал у Telegram-каналі.

У дописі йдеться, що робота працівників в умовах війни та постійних обстрілів є надзвичайно складною та небезпечною.
«До цього додається ще й емоційний тиск через постійні скарги та хейт з боку мешканців міста через пориви та витоки на трубопроводах», — пише водоканал.
Також компанія залишила «чарівну пам'ятку», у якій просить криворіжців з розумінням ставитися до працівників, що «вони також є жертвами війни і роблять все можливе, щоб забезпечити місто водою». Містян закликають ввічливо повідомляти про аварії на мережах та дякувати за роботу.

«Це допоможе їм відчути підтримку і зберегти мотивацію», — пояснюється в дописі.
А тих, у кого є можливість, запрошують долучитися до волонтерської діяльності та/або допомагати сусідам.
«Пам'ятайте, що ми всі в одному човні. Тільки об'єднавшись, ми зможемо подолати всі труднощі», — додали вкінці.


Чому це повідомлення можна вважати маніпулятивним:

  • акцент уваги на емоційному тиску на працівників, що може викликати співчуття. Водночас компанія уникає прямої відповіді на причини скарг — часті пориви;
  • перекладання відповідальності та акцент на війну та обстріли. Так, це об'єктивний чинник, але замість роз'яснення конкретних заходів щодо усунення аварій чи покращення інфраструктури, акцент зміщується на необхідність «ввічливо повідомляти» про проблеми. Це може виглядати як спроба уникнути відповідальності за недоліки в роботі;
  • прохання «ставитися з розумінням» та «дякувати» може бути сприйнята як спосіб нейтралізувати критику та уникнути конкретних відповідей на претензії;
  • у дописі немає інформації про те, які конкретні кроки компанія робить для вирішення проблем;
  • щодо "жертв війни", то так, працівників водоканалу можна такими вважати, адже вони теж зазнають труднощів через війну: ризик обстрілів, психологічний тиск і робота у складних умовах. Але у даному контексті, це може використовуватися, щоб знецінити або нейтралізувати критику. Скарги стосуються системних проблем інфраструктури, які існували задовго до початку повномасштабного вторгнення. Тож перенесення фокусу на «жертв війни» може бути способом уникнення відповідальності за ці проблеми.

Раніше Кривбасводоканал пояснив, що затримка у виконанні заявок містян спричинена війною, недостатнім фінансуванням, великими боргами містян, які станом на листопад склали понад півмільярда гривень, та малою кількістю робітників.

Нагадаємо, що нещодавно ми спитали у криворіжців, як вони оцінюють якість водопостачання. В опитуванні взяли участь 829 читачів Telegram-каналі, Viber та Фейсбук. З яких 597 (72%) — сказали, що не мають нормального водопостачання: чи то знижений тиск, чи то час від часу або часто немає води через ремонтні роботи.

Зауважимо, що у Telegram-каналі спостерігалась незвична активність користувачів. Так в один час вони масово почали писати в коментарях схожі за сенсом повідомлення: «Вода є, все добре, дякую Кривбасводоканалу. Наразі є важливіше питання — опалення».

Редакція «Першого Криворізького» вважає, що як опалення, так і водопостачання — це дві важливі теми для Кривого Рогу. Нагадаємо, що навесні та влітку спостерігались масові пориви водомереж у місті. Кілька районів могли бути без води. А криворіжці скаржилися на неякісні ремонти, через декілька годин або днів після них — ставалися нові пориви у тому ж місці або поруч. Мешканці ж Тернівського та Покровського районів скаржились на відсутність води протягом місяців.

У зв'язку з цим міжнародні партнери виділили 15 мільйонів євро на покращення водопостачання у Кривому Розі. Однак після цього повідомлення міська влада не каже, чи були отримані гроші і хто їх отримав, і на що їх спрямували.

Попри численні пориви у серпні виконувач обов'язків міста Юрій Вілкул на запитання Президента про стан водопостачання у Кривому Розі повідомив, що «Все іде нормально, люди задоволені і дуже вдячні».