Ухвалено законопроєкт: держава залучатиме приватні інвестиції для модернізації інфраструктури України

Главное фото новости
Фото: Первый Криворожский
Верховна Рада України у другому читанні та в цілому ухвалила закон про концесію, який передбачає умови залучення приватного капіталу для модернізації та підвищення ефективності використання інфраструктурних об’єктів, таких як морські та річкові порти, автомобільні дороги, аеропорти, інші об’єкти державної власності.

Нагадаємо, що Міністерство інфраструктури України планує продати частину державних акцій Укрпошти та Укрзалізниці приватним компаніям, щоб залучити інвестиції.

За прийняття законопроєкту №1046 «Про концесію» проголосувало 257 народних депутатів. Криворізькі депутати голосували так:

  • Володимир Захарченко (31 округ «Слуга народу») - «За»;
  • Олена Криворучкіна (32 округ «Слуга народу») - «За»;
  • Юрій Корявченков (33 округ «Слуга народу») - «За»;
  • Дмитро Шпенов (самовисуванець по 37 округу, колишній член партії Регіонів та Опоблоку) - «Не голосував»;
  • Юрій Кісєль (обраний по загальнодержавному багатомандатному округу, заступник голови депутатської фракції політичної партії «Слуга народу») – «За»;
  • Владлен Неклюдов (обраний по загальнодержавному багатомандатному округу, член депутатської фракції політичної партії «Слуга народу») – «За».


Зазначимо, що після прийняття законопроєкту на офіційному сайті облдержадміністрації повідомили, що одна українська промислово-фінансова група готова інвестувати в аеровокзальний комплекс міжнародного дніпровського аеропорту.

Відповідно до пояснювальної записки застосування механізму концесії дасть змогу державі залучити значні приватні інвестиції для модернізації та підвищення ефективності використання інфраструктурних об’єктів, таких як морські та річкові порти, автомобільні дороги, аеропорти, інші об’єкти державної власності.

Законопроєкт у Верховній Раді представила заступник голови Комітету з питань економічного розвитку Роксолана Підласа.

«Законопроект унормовує питання концесії, які зараз регулюються чотирма різними законами, що протирічать один одному. Пропонується надання негрошової держаної підтримки інвесторам, передбачається конкурсний відбір концесіонера, що дозволить покращити їх якість. Також пропонується надання негрошової держаної підтримки інвесторам, передбачається конкурсний відбір концесіонера, що дозволить покращити їх якість. Загалом при підготовці законопроекту до другого читання було запропоновано 158 правок і пропозицій із яких 100 враховано», - сказала Роксолана Підласа.



Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.


Комментарии

Coyotov
  • 3
  • 0
  • Ответить

купи облигации и подари деньги опять олигархам..

Sergrey4
  • 3
  • 0
  • Ответить

Гіганти дУмки !
----------------
Народний депутат від «Слуги народу» Микола Тищенко не зміг пояснити домовленості щодо Донбасу, які були досягнуті в ході переговорів у Мінську, зокрема «формулу Штайнмаєра».
Нардеп спочатку порівняв Україну з непрацюючим насосом, а на запитання про домовленості щодо Донбасу відповів словами про надувну ляльку.
«Ви особисто знаєте, що передбачає «формула Штайнмаєра»?, - запитала у депутата журналістка.
«Так, це розведення. Найголовніше, що потрібно зрозуміти, тільки під наглядом ОБСЄ і тільки за законами України. Все, крапка. Ви берете, наприклад, іграшку, ляльку берете, ось берете ляльку. Наприклад, надувну ляльку ви берете. Ви знаєте, як з нею впоратися? Ні! Ось ляльку ви берете. І ось, щоб знати як ... Або, не знаю, машину... Чи купуєте машину. Ви знаєте, як з нею? Ось, щоб впоратися з цим завданням, вам потрібна інструкція», - заявив Тищенко.

Sergrey4
  • 4
  • 0
  • Ответить

"берете іграшку, ляльку", це він напевно про 22-річну модель, яку взяв собі помічником депутата. :)

Sergrey4
  • 3
  • 0
  • Ответить

Інвестор прийде - порядок наведе.
Ха-ха-ха :)

Володя Винниченко
  • 4
  • 0
  • Ответить

Тих, хто пише "проєкт" хочеться згідно новосуржу назвати "засобами масової інтормації".
По суті: продавали нас вроздріб, тепер продаватимуть гуртом. Шкода, що всі прєлєсті життя на орендованій в іноземців землі і користування орендованою в іноземців інфраструктурою відчують на собі не лише зебіли.

Тaмeрлан
  • 1
  • 0
  • Ответить

Потім ці об'єкти (наприклад дороги - типу кілометр по такій три гривні) будуть платними..а що робити, якщо країна не може їх ремонтувати

Загрузка...

Telegram чат Кривого Рога

Мы в социальных сетях

Мы в Facebook

Экономика