Друг Вілкула отримає ще 64 мільйони на прибирання і латання доріг Кривого Рогу, - ЗМІ

Друг Вілкула отримає ще 64 мільйони на прибирання і латання доріг Кривого Рогу, - ЗМІ

Фото: Первый Криворожский (иллюстративное фото)

Управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради Дніпропетровської області 6 липня за результатами тендерів уклало дві угоди з ТОВ «Весташляхбуд» про поточний ремонт і утримання вулиць та доріг міста на загальну суму 63,61 млн грн.

«Весташляхбуд» входить у концерн «Веста» одеського бізнесмена Сурена Сардаряна, якого пов’язує багаторічна дружба і спільні бізнес-інтереси з криворізьким мером Юрієм Вілкулом, а також його сином, екс-губернатором Дніпропетровщини, а нині нардепом від «Опозиційного блоку» Олександром Вілкулом. Фірма є монополістом на ремонт і утримання доріг у Кривому Розі.

Про це повідомляється у системі«Прозорро», посилається видання Наші Гроші.

Кошти виділено на ямковий ремонт, фрезерування, влаштування асфальтобетонних покриттів, заміну люків, видалення і нанесення розмітки, миття і прибирання доріг, перевезення сміття, прочищання каналізаційних колекторів тощо у 2018 року.

За підсумковою відомістю ресурсів, два види асфальтобетону щільного дрібнозернистого для верхніх шарів і два види асфальтобетону для нижніх шарів невідомих типів і марок коштують 2 620-2 687 грн./т (тут і далі тендерні ціни вказано без ПДВ і доставки).
У березні ціни «Весташляхбуду» були співставні з нинішніми – 2 550-2 842 грн./т.

Читайте також: У Кривому Розі шукають фірму, яка ремонтуватиме вулиці і дороги міста

Як і тоді, зараз це відповідає ринковим цінам щебенево-мастикової суміші або асфальтобетонів із додаванням полімерів. Натомість нещодавно на тендері СКП
«Харківзеленбуд» звичайний асфальтобетон щільний дрібнозернистий типу Б марки 1 коштував майже в півтора рази дешевше – 1 855 грн./т.

За кошторисом, ямковий ремонт коштує 441-440 грн./кв. м одношарового покриття товщиною 50 мм та 565-603 грн./кв. м одношарового покриття товщиною 70 мм.

Березневі ціни «Весташляхбуду» були дещо нижчі: 409-430 грн./кв. м і 557-591 грн./кв. м
Гарантійний строк на влаштування покриття і ремонт тріщин становить п’ять років, на розмітку холодним пластиком – три роки, на ямковий ремонт – два роки, на ямковий ремонт комплексною дорожньою машиною – рік.

Передбачена відстрочка оплати робіт і послуг на 180 банківських днів.

Сума угод на 1% нижча від загальної очікуваної вартості закупівлі у 75,60 млн грн.

На більшому тендері єдиним конкурентом було ТОВ «Спецдоррембуд», а на меншому – ТОВ «Територія-Д». Обидва пов’язані з сином екс-начальника ДП «Дніпропетровський облавтодор» Тарасом Палієм.

Читайте також: Хто отримає 11,6 мільйонів гривень за прибирання на криворізьких дорогах

До ремонтного аукціону не допустили ТОВ «Тракція Інфра» за відсутність передбаченого тендерною документацією необхідного обладнання і мінімальної кількості працівників, статуту і довідки про лабораторію, а також за договір про придбання асфальту без типу й марки та довідку без посилання на пункт статуту про відповідний вид діяльності.


Комментарии (12)

amigeronski

19:18, 02 августа 2018

Гарантійний строк на влаштування покриття і ремонт тріщин становить п’ять років ----- на проспекте мира и на гагарина эти трещины разбиты куда там пять лет,они год ели выдерживают!!!!!!

Віктор

20:57, 02 августа 2018

Безобразие, для друга мог бы сделать и забесплатно

Бла-бла-бла

23:27, 02 августа 2018

Я так понимаю автор статьи предлагает не проводить ремонты и реконструкции?
Или вариант второй - автор статьи хочет чтобы эти деньги попали к нему,ну или к его заказчику, тому кто автора содержит.

Пи......ж

00:00, 03 августа 2018

Друг вилкула:-):-):-):-):-) а че не брат епт:-):-):-):-) там где деньги друзей нет. Ниче против не имею но хотябы как то скрывайте свои заказушные статьи:-)

Čech

02:11, 03 августа 2018

Пи......ж, ей богу та заказушная пресса 1КР, под руководством их друга, неудачника " Тайсона", спонсора 1КР, так и рветься к власти и заказывают такие статейки. Все они- друзья тех друзей, ко орые любят власиь и бабки.

ТАРАНТУЛ

03:48, 03 августа 2018

МРАЗОТА.КОГДА ИХ УЖЕ ПОВЕСЯТ ЭТИХ ВИЛКУЛОИДОВ?

Кошкин Йот

05:25, 03 августа 2018

Статейка то заказная....Факты,господа,факты!И в суд,как Шарий!А так-тьфу....

Шериф

10:25, 03 августа 2018

Это бизнес , и все желающие могут насобирать денег , взять кредит , попросить у бабушки и купить хотя бы минимум техники и нанять людей для выполнения указанных работ. Работы такого рода по Украине масса. Так нет же хочется прийти с ручкой и листом бумаги , выиграть тендер , не имея даже стола и стула , сделать что ни будь тяп-ляп , схватить бабло и ходу . Горожанину до жопы , чья фирма . Ценами есть кому заниматься , а нам нужно выполнение работ и качество. Так что или делайте дело или заткнитесь миздоболы.

Настоящий Кривой Рог 2.0

12:19, 03 августа 2018

Хм... перевозки - Сурен Сардарян, ремонт дорог - Сурен Сардарян, какой гениальный предприниматель... просто удивляюсь, впору книгу писать...

Шериф

12:09, 03 августа 2018

Ну не терплю я брехні .
Фірма є монополістом на ремонт і утримання доріг у Кривому Розі. Який на *** монополіст , виграє тендер через "Прозорро" .Чого вам ще треба ,та заходьте через тендер , вигравайте і заробляйте , люди тільки добрі слова скажуть.

Шериф

12:16, 03 августа 2018

З приводу друзів мера і сина . Ви тоді добавляйте , що мер доктор технічних наук , професор , був ректором криворіжського ВУЗу , а син був ще і генеральним директором Центрального ГЗК и Північного ГЗК , а також віце-премьєром уряду , а люди хай самі вибирають кого їм краще мати в друзях.

Skarn777

12:37, 03 августа 2018

Странно, но по сегодняшний день хозяином «Весташляхбуд» был, есть и будет Ю.В.Любоненко.


А вообще может нужно смотреть ещё дальше, у Вас ведь как не срачка так Вилкул, как не война так Вилкул.

Скоба хватит писать заказные статьи, я понимаю, что на самоокупаемости...но все же.

Ссылка скопирована в буфер обмена