Всі діти матимуть змогу навчатися у колективі однолітків, - Гриневич

Главное фото новости
Фото: Google.com
1kr.ua
Більше класів зможуть стати інклюзивними, а діти з особливими потребами матимуть кращий доступ до освіти.

Про це повідомляє Міністерство освіти і науки України.

«Для нас дуже важливо, щоб кожна дитина з особливими освітніми потребами мала змогу навчатися у колективі однолітків та не була відірвана від реального життя суспільства, якщо це можливо.

При цьому надзвичайно важливо забезпечити таку дитину відповідним супроводом та переконатися, що для неї створено усі необхідні умови для навчання»
, - зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Відтепер створити інклюзивний клас стане легше.

Читайте также: Як планують оновити систему освіти в Україні

Так, керівник загальноосвітнього навчального закладу може організувати клас з інклюзивним навчанням на підставі заяви батьків або законних представників дитини з особливими потребами, висновку психолого-медико-педагогічної консультації та за підтримки відповідного органу управління освітою.

Вирішити питання з матеріально-технічною базою допоможе освітня субвенція, яка виділяється на кожну дитину.

Цільову освітню субвенцію на інклюзивну освіту у розмірі 209 мільйонів гривень Уряд вперше заклав у бюджет 2017 року.

Передбачається, що кожній дитині з особливими потребами у школі розроблятимуть індивідуальний план розвитку.

Розклад уроків для таких дітей складатиметься з урахуванням індивідуальних особливостей їх навчально-пізнавальної діяльності, динаміки розумової працездатності тощо.

До розробки програми планують залучати не тільки фахівців, але й батьків чи законних представників дитини.

Читайте також: Для повноцінної реформи освіти потрібно 87 млрд грн, - Глава Уряду

Окрім цього, серед дітей, які мають змогу навчатися в інклюзивному класі, будуть і діти з дислексією.

Наявність хоча б одної такої дитини є підставою для створення інклюзивного класу.

Також для забезпечення освітніх та соціальних потреб дитини тепер зможуть залучати соціальних працівників, батьків чи осіб, уповноважених ними.

Раніше ж для допомоги дитині з особливими потребами у школі був присутній лише асистент вчителя.

Потрібні для цього рішення прописано у затвердженій Постанові Кабінету Міністрів України про внесення змін щодо організації інклюзивного навчання.


Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.


Комментарии

ABC2017
  • 2
  • 1
  • Ответить

К этому ребенку должен быть приставлен сопровождающий его человек(тьютер - если не ошибаюсь он так называется). Он помогает и защищает ребенка( если это надо)

Эйяфьядлайекюдль
  • 8
  • 2
  • Ответить

Часто родители таких детей, например с ЗПР и ЗРР прячут голову в песок, до упора не замечая особенностей поведения. А когда им на это указывают специалисты, чаще перед самым зачислением в школу, коррекцию проводить уже намного сложнее. Им предлагается отдать дите в специнтернат, а там учатся все одним гамузом и с равными требованиями, хоть дцп, хоть олигофрения. Некоторые отказываются от интернатов и за энные суммы пристраивают ребенка в общеобразовательную школу, которую тот не тянет. Открытие инклюзивных классов лучшее, что можно предложить таким деткам. С одной стороны ими занимаются специалисты, с другой - они не оторваны от общения со здоровыми сверстниками. Я -за.

Эйяфьядлайекюдль
  • 7
  • 1
  • Ответить

тамерлан1944, в обычном классе такому ребенку точно не обрадуются. Но индивидуальное обучение на дому для тех же аутистов - плохо, они и без того все в себя погруженные, им нужно общение с ровесниками. Что касается детской жестокости, от нее не застрахован никто, даже абсолютно здоровый. Чтобы не случалось плохого, нужно просто больше внимания к детям и со стороны педагогов, и родителей, естественно.

Stella
  • 2
  • 0
  • Ответить

ЗРР и ЗПР практически в каждом втором ребенке в свою степень(гиперактивные и т.д. и это прошу заметить, тоже диагноз по нынешнему),и назвать это прям болезнью не стоит,детки выравниваются, ранее Таких деток было не меньше-просто не было таких ярлыков,как сейчас навешивают и грамотнее насколько дети!Это не аутизм и не ДЦП... А сейчас обычные "здоровые" какие безграмотные?!Читаешь посты таких и диву даешься-зачем мозги-то??

Эйяфьядлайекюдль
  • 4
  • 1
  • Ответить

Без профессиональной помощи ЗПР и ЗРР само по себе не выравнивается, к сожалению. Замечают поздно, когда пик развития базовых навыков позади. Потом отставание только усиливается. Чем позже замечают, тем труднее догнать. Но теоретически можно! Поэтому я и поддерживаю инклюзивное образование с учетом индивидуальных особенностей ребенка. Кто-то гиперактивный, у кого-то дислексия, дисграфия.

LM
  • 6
  • 4
  • Ответить

Я - против!!!!

LM
  • 4
  • 3
  • Ответить

И это, конечно, все меняет ;Р

Telegram чат Кривого Рога

Мы в социальных сетях

Украина