Випадок із витоком струму у тролейбусі Кривого Рогу розслідується

Главное фото новости
Фото: Первый Криворожский
Розслідування, що стосуються ситуації із можливим витоком струму у тролейбусі, тривають.

Нагадаємо, в нашу редакцію звернулась кондуктор Оксана Вошкіна, яку, за її словами, вдарило струмом у тролейбусі.

Щодо нещасного випадку вже відбулось два засідання комісій на підприємстві. За словами інженера по охороні працю КП «Міський тролейбус» Марії Даниленко, тролейбус перевірили. Фахівець запевняє, що він справний, а отже і витоку струму немає.

Тим не менше, випадки, коли пасажирів б'є струмом є. Принаймні, так стверджують наші читачі.

Читайте также: Отсутствие электрометки на теле говорит о том, что поражения током не было


«Є порядок розслідування. Там чітко визначені критерії, згідно з якими визнається виробнича травма.

Кондуктор подала на розслідування: виробнича чи невиробнича травма... Вивчаємо дуже багато документів, і є незрозумілим такий момент: судмедекспертиза призначається виключно правоохоронними органами, або за заявою самого потерпілого...

Відповідно до порядку розслідування, комісія має вивчати тільки первинні документи зі швидкої допомоги: людину доставили з робочого місця, діагноз. На підставі цього встановлюється виробнича травма чи ні.

Судмедекспертиза встановлює тільки ступінь тяжкості травми (легка, середня, важка), а не сам діагноз»,
- говорить представник вільного профсоюзу КП «Міський тролейбус» Світлана Савчук.

«Сліди на тілі - це остання стадія. Коли є «вхід-вихід», то це вже тисячі вольт, тоді людина не виживає... В порядку розслідування все чітко прописано... Судмедекспертиза встановлює лише ступінь тяжкості на підставі діагнозу. Це інша паралельна структура», - підсумовує Світлана Савчук.



Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.


Комментарии

Убийца Эталонов
  • 2
  • 3
  • Ответить

1КР звездуны. На фото не тот троллейбус , в котором была проблема. И даже не с того депо.
Учите схемы, ребята.

Pensioner
  • 0
  • 0
  • Ответить

Ну, по сути, не столь важно какой троллейбус на фото. Важно то, что всякий бред пишут, притом очень безграмотно.

Владислав '
  • 2
  • 9
  • Ответить

уси в маршруты, там такого нема.

tark1
  • 5
  • 4
  • Ответить

все очень просто, взять и проверить в троллейбусах сопротивление изоляции в присутствии независимой комиссии , и всех делов, а этих начальников не слушать, потому что производственной травмы им не надо, в трамвайном депо был случай когда водитель сломала ногу а Клименко Надежда и Гадецкая инженер по ОТ просили слесарей снять с нее жилет вынести с цеха и сказать врачу скорой что та в выходной день пришла в цех и не на рабочем месте сломала ногу, вот такие начальники.....

tark1
  • 2
  • 0
  • Ответить

какой цепи? ток течет по наименьшему сопротивлению, а все диэлектрики это условно и зависит от ряда факторов, от токопровода 600 вольт при постоянке пробой на землю при высокой влажности возможен 0.5 метра по воздуху..... надеюсь ты не в начальниках депо....

Pensioner
  • 0
  • 0
  • Ответить

Для того, чтобы получить удар током, цепь должна быть замкнута.Это прописная истина. В троллейбусе ехал не один десяток людей, а ударило только Оксану. Бред. Плюс к этому существует защита от пробоя высоковольтной цепи на корпус. Но,судя по твоему комменту, в троллейбусе лил дождь. Вот такие специалисты сейчас и управляют страной.

Загрузка...

Telegram чат Кривого Рога

Мы в социальных сетях
Мы в Facebook

Город