Випадок із витоком струму у тролейбусі Кривого Рогу розслідується

Випадок із витоком струму у тролейбусі Кривого Рогу розслідується

Фото: Первый Криворожский

Розслідування, що стосуються ситуації із можливим витоком струму у тролейбусі, тривають.

Нагадаємо, в нашу редакцію звернулась кондуктор Оксана Вошкіна, яку, за її словами, вдарило струмом у тролейбусі.

Щодо нещасного випадку вже відбулось два засідання комісій на підприємстві. За словами інженера по охороні працю КП «Міський тролейбус» Марії Даниленко, тролейбус перевірили. Фахівець запевняє, що він справний, а отже і витоку струму немає.

Тим не менше, випадки, коли пасажирів б'є струмом є. Принаймні, так стверджують наші читачі.

Читайте также: Отсутствие электрометки на теле говорит о том, что поражения током не было


«Є порядок розслідування. Там чітко визначені критерії, згідно з якими визнається виробнича травма.

Кондуктор подала на розслідування: виробнича чи невиробнича травма... Вивчаємо дуже багато документів, і є незрозумілим такий момент: судмедекспертиза призначається виключно правоохоронними органами, або за заявою самого потерпілого...

Відповідно до порядку розслідування, комісія має вивчати тільки первинні документи зі швидкої допомоги: людину доставили з робочого місця, діагноз. На підставі цього встановлюється виробнича травма чи ні.

Судмедекспертиза встановлює тільки ступінь тяжкості травми (легка, середня, важка), а не сам діагноз»,
- говорить представник вільного профсоюзу КП «Міський тролейбус» Світлана Савчук.

«Сліди на тілі - це остання стадія. Коли є «вхід-вихід», то це вже тисячі вольт, тоді людина не виживає... В порядку розслідування все чітко прописано... Судмедекспертиза встановлює лише ступінь тяжкості на підставі діагнозу. Це інша паралельна структура», - підсумовує Світлана Савчук.


Комментарии (8)

Tesla

06:12, 10 марта 2017

Физика и электротехника вам в подарок. Не может тело находящееся в троллейбусе попасть под напряжение взявшись за поручень. Птиц видели на проводах? Почему их не бьет? Потому что цепи нет. Для протекания тока нужна цепь фаза-ноль или фаза-фаза. А так бред полный а не случай. Кто-то пиарится.

Настоящий Кривой Рог 2.0

10:51, 10 марта 2017

Оксана физику не знает... будет смешно если попадется такой же судья...

tolian4ik

14:10, 10 марта 2017

Tеslа, какая фаза-ноль?? Двигатель троллейбуса постоянного тока, а не переменного, поэтому там + и -, и пробить на поручень вполне может, как электрик вам говорю

tark1

21:06, 09 марта 2017

все очень просто, взять и проверить в троллейбусах сопротивление изоляции в присутствии независимой комиссии , и всех делов, а этих начальников не слушать, потому что производственной травмы им не надо, в трамвайном депо был случай когда водитель сломала ногу а Клименко Надежда и Гадецкая инженер по ОТ просили слесарей снять с нее жилет вынести с цеха и сказать врачу скорой что та в выходной день пришла в цех и не на рабочем месте сломала ногу, вот такие начальники.....

Настоящий Кривой Рог 2.0

10:50, 10 марта 2017

Допустим изоляция повреждена, и что? Куда ток потечет? Цепи нет

tark1

20:48, 10 марта 2017

какой цепи? ток течет по наименьшему сопротивлению, а все диэлектрики это условно и зависит от ряда факторов, от токопровода 600 вольт при постоянке пробой на землю при высокой влажности возможен 0.5 метра по воздуху..... надеюсь ты не в начальниках депо....

Владислав '

22:07, 09 марта 2017

уси в маршруты, там такого нема.

Убийца Эталонов

22:32, 09 марта 2017

1КР звездуны. На фото не тот троллейбус , в котором была проблема. И даже не с того депо.
Учите схемы, ребята.

Ссылка скопирована в буфер обмена