Розслідування, що стосуються ситуації із можливим витоком струму у тролейбусі, тривають.
Нагадаємо, в нашу редакцію звернулась кондуктор Оксана Вошкіна, яку, за її словами, вдарило струмом у тролейбусі.
Щодо нещасного випадку вже відбулось два засідання комісій на підприємстві. За словами інженера по охороні працю КП «Міський тролейбус» Марії Даниленко, тролейбус перевірили. Фахівець запевняє, що він справний, а отже і витоку струму немає.
Тим не менше, випадки, коли пасажирів б'є струмом є. Принаймні, так стверджують наші читачі.
Читайте также: Отсутствие электрометки на теле говорит о том, что поражения током не было
«Є порядок розслідування. Там
чітко визначені критерії, згідно з якими визнається виробнича травма.
Кондуктор подала на розслідування: виробнича чи невиробнича травма... Вивчаємо
дуже багато документів, і є незрозумілим такий момент: судмедекспертиза
призначається виключно правоохоронними органами, або за заявою самого
потерпілого...
Відповідно до порядку розслідування, комісія має вивчати
тільки первинні документи зі швидкої допомоги: людину доставили з
робочого місця, діагноз. На підставі цього встановлюється виробнича
травма чи ні.
Судмедекспертиза встановлює тільки ступінь тяжкості травми
(легка, середня, важка), а не сам діагноз», - говорить представник вільного профсоюзу КП «Міський тролейбус» Світлана Савчук.
«Сліди на тілі - це остання стадія. Коли є «вхід-вихід», то це вже тисячі вольт, тоді людина не виживає... В порядку розслідування все чітко прописано... Судмедекспертиза встановлює лише ступінь тяжкості на підставі діагнозу. Це інша паралельна структура», - підсумовує Світлана Савчук.
Випадок із витоком струму у тролейбусі Кривого Рогу розслідується

Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.
Комментарии
1КР звездуны. На фото не тот троллейбус , в котором была проблема. И даже не с того депо.
Учите схемы, ребята.
Ну, по сути, не столь важно какой троллейбус на фото. Важно то, что всякий бред пишут, притом очень безграмотно.
уси в маршруты, там такого нема.
все очень просто, взять и проверить в троллейбусах сопротивление изоляции в присутствии независимой комиссии , и всех делов, а этих начальников не слушать, потому что производственной травмы им не надо, в трамвайном депо был случай когда водитель сломала ногу а Клименко Надежда и Гадецкая инженер по ОТ просили слесарей снять с нее жилет вынести с цеха и сказать врачу скорой что та в выходной день пришла в цех и не на рабочем месте сломала ногу, вот такие начальники.....
Допустим изоляция повреждена, и что? Куда ток потечет? Цепи нет
какой цепи? ток течет по наименьшему сопротивлению, а все диэлектрики это условно и зависит от ряда факторов, от токопровода 600 вольт при постоянке пробой на землю при высокой влажности возможен 0.5 метра по воздуху..... надеюсь ты не в начальниках депо....
Для того, чтобы получить удар током, цепь должна быть замкнута.Это прописная истина. В троллейбусе ехал не один десяток людей, а ударило только Оксану. Бред. Плюс к этому существует защита от пробоя высоковольтной цепи на корпус. Но,судя по твоему комменту, в троллейбусе лил дождь. Вот такие специалисты сейчас и управляют страной.