Збиткове комунальне підприємство таки замовило квитки на проїзд
Фото: Первый Криворожский
Редакція нашого інформаційного порталу поцікавилась у керівництва комунальних підприємств «Швидкісний трамвай» та «Міський тролейбус»:
- чому станом на 20.12.2016 у транспорті не було нових квитків;
- чи було замовлено нові квитки, якщо так, то хто є виконавцем робіт;
- скільки грошей витратиться з бюджету КП для друку квитків по 2 грн. 50 коп.
Відповідь станом на 29 грудня надало тільки одне комунальне підприємство - «Швидкісний трамвай». КП «Міський тролейбус» потрібен додатковий час для відповіді.
Редакції повідомили, що за тиждень до фактичного підняття тарифу, 8 грудня, підприємство звернулося до ПАТ «Артсервіс» з замовленням на друк квитків для разового проїзду у трамваї номінальною вартістю 2 гривні 50 копійок та 1 гривня 25 копійок.
Читайте також: Відповідь з минулого. Неіснуюча структура
Квитки із новою вартістю підприємство замовило у Приватному акціонерному товаристві, що знаходиться у Львові.
«Друк квитків оплачує підприємство КП «Швидкісний трамвай» за рахунок коштів, отриманих від своєї основної діяльності — перевезення пасажирів маршрутами міста.
Кошти бюджету на друк квитків для разового проїзду не витрачаються».
Ймовірніше за все, мова йде про міський бюджет.
За інформацією, наданою у відповідь на запит редакції, станом на 16 грудня поточного року, залишки квитків для разового проїзду номінальною вартістю 1 гривня 50 копійок та 75 копійок, відповідно до проведеної інвентаризації, становлять:
- абонементні разові квитки для проїзду в трамваї номінальною вартістю 1 гривня 50 копійок — 2 213 856 шт.
- разові квитки для разового проїзду в трамваї номінальною вартістю 75 копійок — 336 411 шт.
Абонементних разових квитків для проїзду у міському трамваї номіналом «2 грн. 50 коп.» бузкового кольору замовлено 3 мільйони штук,
номіналом «1 грн. 50 коп» зеленого кольору замовлено 400 тисяч квитків,
номіналом «2 грн. 50 коп.» червоного кольору - 10 тисяч штук.
За якою формулою вираховується обсяг необхідних для замовлення квитків, ми зобов'язуємось поцікавитись у підприємства додатково.
Про те, що підприємство збиткове, його директор повідомляв журналістам ще у листопаді. Нині очільник підприємства Євген Якуненко надав копію останньої сторінки документу, в якому збитковість КП засвідчено його підписом.
Щоправда, автором відповіді не уточнюється копію останньої сторінки якого документу надано редакції нашого інформаційного порталу.
Hикнейм
19:29, 29 декабря 2016
Щоб не підвищувати тариф з метою виготовлення квитків за підвищеним тарифом, було вирішено підвивити тариф без підвищення тарифу на квитках за підвищеним тарифом.
di_mon
21:18, 29 декабря 2016
Так а в чем суть кипиша?
cokolov
21:57, 29 декабря 2016
Правильно делают .что перештамповуют старые талоны ,электротранспорт не настолько богат что бы выбрасывать старые талоны ,да и какая вам разница ,вавм что сердце будит греть новый талон?
КриворожанинЪ
12:35, 30 декабря 2016
по ходу Соня садит кипишь по заказу тех, кому не достался тираж билетофф ))))
masyanya
20:52, 01 января 2017
А как понять как их использовать,вернее кому или на какое расстояние или...
Турецкий
09:38, 04 января 2017
Надоело уже Соню читать) Удалюка я этот сайт из закладок. дурацкие темы. Из мухи слона круто лепит)