Що робити криворіжцям із заборгованістю за світло за чужим рахунком
Фото: Перший Криворізький
Про це повідомляє постачальна компанія YASNO.
Такі помилки можуть виникати, наприклад, якщо клієнт раніше проживав у цьому помешканні, особисто передавав показання лічильника і оплачував рахунки, а його контактні дані залишилися у базі даних постачальника для цього об’єкта.
Або може бути помилка при введенні номеру телефону під час замовлення електронного рахунка на сайті YASNO, через що повідомлення надходять іншій особі.
Для зручності клієнтів компанія YASNO нагадує про несплачені рахунки за світло через Viber або SMS-повідомлення.
Для того, щоб отримувати нагадування про несплачені рахунки лише за власним особовим рахунком, необхідно оновити контактні дані. Це можна зробити швидко та зручно в режимі онлайн, звернувшись:
- через чат у Viber або Telegram;
- у приватні повідомлення на сторінці YASNO у Facebook;
- за адресою електронної пошти dp@yasno.com.ua.
Раніше ми писали про те, що буде, якщо криворіжці вчасно не сплачуватимуть за світло під час воєнного стану.
Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького"