Криворізька теплоцентраль відкрила цілодобову гарячу лінію

Фото: Перший Криворізький

У Кривому Розі акціонерне товариство «Криворізька теплоцентраль» створила цілодобову гарячу телефонну лінію для надання допомоги споживачам щодо питання теплопостачання.

Про це йдеться на офіційному сайті АТ «Криворізька теплоцентраль».

На сайті зазначили, що гарячу лінію відкрили у зв’язку зі складною ситуацією з теплопостачанням у Кривому Розі, спричиненою низкою об’єктивних причин, а також агресією та повномасштабною війною з РФ.

Мешканці Кривого Рогу можуть залишити звернення чи скаргу за цим номером телефону 067-566-96-86.

Читайте також: Нас почули: криворіжці про діалог з представниками Теплоцентралі та Нафтогазу


«Цілодобова гаряча телефонна лінія АТ «Криворізька теплоцентраль» – механізм комунікації надавача послуги з постачання теплової енергії зі споживачами, який дозволяє оперативно реагувати на проблемні питання, що порушуються у зверненнях споживачів», — йдеться в повідомленні.
На гарячій лінії у вечірній та нічний час, а також вихідні дні прийматимуть заявки щодо обмеження постачання або відсутності послуги.

Консультації щодо інших питань надаються у робочий час з 8:00 до 17:00 з понеділка по четвер та з 8:00 до 15:45 у п’ятницю.

Дзвінки на цілодобову гарячу телефонну лінію для заявників є платними, згідно з тарифами відповідних мобільних операторів.