«Контакт-центр 1520»: криворіжцям повідомляють про технічні проблеми зі зв’язком
Фото: Pixabay (ілюстрація)
Про це йдеться на сайті Криворізької міської ради.
Наразі оператор мобільного зв’язку «Київстар» проводить роботи щодо їх усунення.
Звернутися до сервісу можна через свій особистий кабінет у зручний для вас час 24/7.
Нагадаємо, що сервіс «Контакт-Центр 1520» функціонує у Кривому Розі з вересня 2020 року. Він створений для комфорту та ефективного зворотного зв’язку криворіжців з міськими службами.
За цей час надійшло 343 тисячі дзвінків, 111 тисяч опрацьованих заявок, понад 230 тисяч консультацій.
Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького"