Графіки, водії та зупинки: що не влаштовує мешканців Кривого Рогу у громадському транспорті

Фото: Перший Криворізький

Упродовж останнього місяця мешканці Кривого Рогу активно повідомляли про проблеми у сфері транспорту — відповідні заявки надійшли до системи міських звернень. Найбільше звернень стосувалися роботи комунального транспорту КП «Міський тролейбус» — таких було 15.

На другому місці — скарги на водіїв цього ж підприємства: 10 заявок. Стільки ж заявок стосувалися й роботи маршрутних таксі. Ще 7 звернень мешканці подали через порушення графіка руху комунальними тролейбусами, а 6 — через аналогічні проблеми з маршрутками.

Читайте також: Скарги на благоустрій: що найбільше турбує мешканців Кривого Рогу

Проблеми були і на лінії «Швидкісного трамвая» — 5 заявок надійшло щодо його роботи, ще 3 — з приводу відхилення від графіка. Також надійшли скарги на водіїв маршрутного таксі (4 заявки), контролерів КП «Міський тролейбус» (1 заявка), а також на водіїв КП «Швидкісний трамвай» (1 заявка).

Крім того, мешканці зверталися з проханням відновити роботу інформаційних табло (4 звернення), а також подавали заявки щодо необхідності введення нової зупинки та скаржилися на відмову у перевезенні пільгових пасажирів у маршрутках.

Такі звернення демонструють, що громадський транспорт залишається однією з найболючіших тем для криворіжців. Невдоволення викликає не лише якість перевезень, а й ставлення водіїв та дотримання графіка руху.