«Криворізька теплоцентраль» змінила графік прийому споживачів: деталі

Фото: Pixabay

У міжопалювальний період у акціонерному товаристві «Криворізька теплоцентраль» змінили графік роботи підприємства, у зв’язку з переходом на чотириденний робочий тиждень.

Про це йдеться на сайті криворізького підприємства.

починаючи з 15 квітня поточного року, співробітники АТ «Криворізька теплоцентраль» здійснюють прийом споживачів за таким графіком:

Відділ збуту теплової енергії (каб. 109, кабінет 16, кабінет 20)
  • понеділок з 08:00 до 12:00; Середа з 12.45 до 17.00
Відділ по роботі зі споживачами (кабінет 31)
  • понеділок з 08:00 до 12:00; Середа з 12.45 до 17.00
Начальник відділу збуту теплової енергії (кабінет 7)
  • понеділок з 09.00 до 11.00; Середа з 15:00 до 17:00
Начальник відділу по роботі зі споживачами (кабінет 2)
  • понеділок з 09.00 до 11.00; Середа з 15:00 до 17:00
Група комунікацій (кабінет 30)
  • понеділок з 08:00 до 12:00; Середа з 12.45 до 17.00
Керівник групи комунікацій (кабінет 10)
  • понеділок з 09.00 до 11.00; Середа з 15:00 до 17:00
Тобто у міжопалювальний період вівторок, четвер та п'ятниця – неприйомні дні.

Задля безпеки споживачів та працівників АТ «Криворізька теплоцентраль» прийом під час повітряної тривоги не проводиться.

Для одержання консультацій, роз’яснень або, у разі виникнення питань, споживачі мають можливість звернутися за контактними номерами телефонів АТ «Криворізька теплоцентраль»:
  • 067-566-96-86, 499-01-77 (з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00).
Також споживачі мають можливість направити звернення на електронну поштову скриньку канцелярії за адресою kanc@tec.dp.ua, або скористатися можливістю зворотного зв’язку.