Пориви труб у підвалах — нова проблема криворіжців та скарги на керуючі компанії

Фото: Читачка Людмила

Редакція «Першого Криворізького» минулого тижня отримала щонайменше 10 скарг на пориви в підвалах будинків.

Мешканці говорять, що у підвалах в поганому стані труби як з тепло-, так і з водопостачання.

26 листопада до нас звернулася Євгенія — мешканка вулиці Братів Кожакіних. У той день їм увімкнули опалення, але водночас у дворі на трасі прорвало трубу і гаряча вода потекла у підвал будинку. Жінка каже, що на цьому місці не один рік вже роблять постійно ремонти.

«У тепломережі ввечері гаряча лінія не працює. Дозвонились сьогодні (27 листопада — ред.) до них і на 1520, але до сих пір ніякої реакції».
У цьому ж підвалі також прорвало трубу і з водопостачання. За словами Євгенії, вода тече ще з літа.
«Житлосервіс взагалі нічого в будинку не робить всі ці роки, тільки приписують якісь роботи, яких не було».


Інша жінка, Людмила, мешкає за адресою Бульвар вечірній, 8. У підвалі прорвало опалювальні труби, а керуюча компанія «Житлосервіс-КР», за словами мешканки, декілька днів не реагує на звернення, хоча його прийняли.


Також до редакції «Першого Криворізького» звернувся мешканець вулиці Героїв АТО, 67 Олександр. Він скаржиться, що труби в підвалах гарячі, але тепла в будинку немає.

Спочатку чоловік подзвонив до Тепломережі, де сказали, що такого не може бути і десь є порив в мережі. На всі докази, що поривів на прибудинковій території та в підвалі немає, за словами Олександра, у компанії розводять руками.

«За весь час опалювального сезону ні одна аварійна бригада не прибула за адресою», — скаржиться чоловік.
Також мешканці будинку зверталися і до керуючої компанії «Сіті сервіс», де їм сказали, що також не знають причину, за словами Олександра. Згодом жителі вирішили піти в офіс комунального підприємства “Тепломережа”.

Чоловік розповідає, що на скарги та прохання мешканців будинку пояснити причину відсутності опалення в будинку працівники комунального підприємства відповідають: «ми не знаємо».

«На наші запити що до того що будинок просто перекрито з невідомих причин вони пояснювати не будуть. Начальник Тепломережі відмовився спілкуватись з мешканцями будинку».
Також Олександр сказав, що пізніше мешканці звернулися й до контакт-центру, де прийняли заявку, а потім перетелефонували та повідомили, що все виправили та надали тепло в будинок, хоча, за словами чоловіка, ніхто цього не робив.


До редакції «Першого Криворізького» звернулися і дві жінки, у яких затопило повністю підвали.

Лілія каже, що у неї на вулиці Едуарда Фукса затопило гарячою водою підвал гаража та будинка. Заявки на 1520 та 1545 щодо будинку прийняли, але протягом тижня нічого не робили.

А от про потоп у підвалі гаража жінка каже, що звернулася спочатку до керуючої компанії, Житлокомсервіс, яка перенаправила її до КП “Кривбасводоканал”, який у свою чергу перенаправив до КП “Теплоцентраль”. В останній компанії їй відповіли, що вони не мають відношення до гаража.


Інший випадок на вулиці Сучасна 5. Анна, мешканка будинку, розповіла що тут два тижні текла вода з труби та затопила повністю підвал будинку, що вода почала вже виливатися на вулицю зі щілин будинку.

28 листопада о 08:41 Кривбасводоканал написав, що на прохання керуючої компанії ТОВ "Житлосервіс-КР" для проведення ремонтних робіт на вулиці Сучасній 5 перекрили водопостачання для низки вулиць.

О 10:40 ми запитали у Анни чи дійсно це так, на що вона відповіла, що наразі нічого не відбувається і вода продовжує прибувати. Близько 12:00-13:00 години на місце приїхали працівники Житлосервісу та почали відкачувати воду з підвалу.

Увечері Анна розповіла, що воду викачували, але згодом напір став більшим і насос не встигав, тому води ставало більше. Жінка каже, що викликали аварійну бригаду, яка три дні не приїжджала, а майстерка Тетяна, за словами Анни, казала, що водоканал не вимкне воду поки не буде ще однієї аварії на районі.

Коли ж майстерці Тетяні надали фото потопу, то вона пішла домовлятися за відключення води та ремонт. Так, за словами Анни воду вимкнули після обіду. А воду відкачували у сусідньому під'їзді. Анна говорить, що з підвалу воду не викачували, а слюсарі сказали, що її ніхто не буде викачувати.

Також жінка розповіла і про те, як зробили ремонт труби — забили чоп, який вилітає від тиску води.

Мешканка скаржиться, що ця аварія з літа, жителі будинку змінили за свої кошти труби холодної води, а ту частину, яка протікає не може змінити керуюча компанія.


Редакція «Першого Криворізького» звернулася за коментарем до керуючих компаній. У «Житлосервісі-КР» нам пояснили, що мають заявку тільки від 28 листопада за адресою Братів Кожакіних, 1 про порив у квартирі №1. Але вище ніхто не живе, тому перекрили центральне опалення.

За адресою Бульвар Вечірній 8, за словами операторки, зареєстровано, що 29 листопада стався порив у підвалі і перекрили центральне опалення у будинку. За її словами, так як заявка надійшла у п'ятницю, то субота і неділя це вихідні дні, а зварювальні роботи проводять лише у будні дні.

Також операторка повідомила, що у черзі стоїть багато подібних повідомлень:

«Неможливо виконати одним днем повністю всі зварювальні роботи, які надаються мешканцями по району».
Щодо ситуації за адресою Сучасна 5, що не відкачують воду з підвалу, то нам відповіли, що не можуть прокоментувати ситуацію, адже розмова була між слюсарами та мешканцями, про яку операторам контакт-центру невідомо.

«Це, розумієте, як кажуть, дворова розмова. Не офіційна. Тому тут не прокоментуємо, чому їм так сказали», — сказала операторка.
Щодо пориву на водопостачальній трубі, то нам відповіли, що для того, щоб провести зварювальні роботи, потрібно відключення від Кривбасводоканалу:

«Такі питання вже домовляються представники керуючих компаній, з якими ми співпрацюємо, самостійно про час і день виконання цих робіт».
У компаніях «Сітісервіс» та «Житлокомсервіс» слухавку на дзвінки редакції не підняли.

24 листопада голова Дніпропетровської обласної військової адміністрації Сергій Лисак у своєму Telegram-каналі написав, що у Кривому Розі разом зі Штабом ліквідації наслідків аварій та підключення будинків до тепла розпочинається й інвентаризація всіх житлово-комунальних підприємств:

«Повторно перевіримо їх готовність до опалювального періоду. Аби упередити такі ситуації в подальшому».
29 листопада ж Штаб згуртованих громад у Telegram-каналі також написав, що окрему увагу приділено ліквідації аварій у будинках, де через зношеність мереж трапляються повторні пориви.