Що робити криворіжцям із заборгованістю за світло за чужим рахунком

Фото: Перший Криворізький

Сповіщення про заборгованість за особистим рахунком може прийти для помешкання, де клієнт фактично не проживає.

Про це повідомляє постачальна компанія YASNO.

Такі помилки можуть виникати, наприклад, якщо клієнт раніше проживав у цьому помешканні, особисто передавав показання лічильника і оплачував рахунки, а його контактні дані залишилися у базі даних постачальника для цього об’єкта.

Або може бути помилка при введенні номеру телефону під час замовлення електронного рахунка на сайті YASNO, через що повідомлення надходять іншій особі.

Для зручності клієнтів компанія YASNO нагадує про несплачені рахунки за світло через Viber або SMS-повідомлення.

Для того, щоб отримувати нагадування про несплачені рахунки лише за власним особовим рахунком, необхідно оновити контактні дані. Це можна зробити швидко та зручно в режимі онлайн, звернувшись:
  • через чат у Viber або Telegram;
  • у приватні повідомлення на сторінці YASNO у Facebook;
При цьому необхідно вказати особовий рахунок, його власника та адресу помешкання. Після ідентифікації клієнта інформація в базі даних постачальника буде скоригована, і в подальшому нагадування про несплачені рахунки будуть надходити лише за актуальним особовим рахунком.

Раніше ми писали про те, що буде, якщо криворіжці вчасно не сплачуватимуть за світло під час воєнного стану.

Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького"