Картинка, а не життя: інспекція велосмуги на одному з проспектів Кривого Рогу
Фото: Перший Криворізький
Проспект 200-річчя — приклад того, як частково реалізована інфраструктура має вигляд картинки, а не життя. Велосмуга є, але без зв’язку, без продовження. І така ситуація не виняток, вважає Анна Перун, яка поза проспектом пересувається містом проїзною частиною, а на небезпечних ділянках доріг виїжджає на тротуар, бо просто відсутня велоінфраструктура.
«Та тротуар — це теж не завжди безпечно. Вони часто вузькі, перериваються, з високими бордюрами, ямами та люками. Це створює труднощі не лише для велосипедистів, а й для маломобільних містян. Шкода, тому що наше місто дійсно має ресурси, але не маємо інфраструктури», — каже Анна, яка регулярно користується велосипедом як засобом дозвілля і мобільності.
Нагадаємо, що в минулому випуску спецпроєкту «Першого Криворізького» «Ок? Чи не ок?» ми разом із головою громадської організації «Велокривбас» Анною Атаманчук проінспектували велодоріжку на вулиці Вільної Ічкерії.
На думку Анни Перун, Кривий Ріг має потенціал для розвитку велоінфраструктури: широкі проспекти, багато зелених зон і парків. Але потрібне комплексне рішення — не лише велосмуги на центральних вулицях, а й велодоріжки в приватному секторі, з’єднані в єдину мережу.
«Було б більше інфраструктури — було б більше велосипедистів: і підлітків, і літніх людей. І батьки б дозволяли дітям їздити. Бо зараз — дійсно небезпечно», — говорить Анна.
У відео «Першого Криворізького» дивіться інтерв’ю з Анною Перун щодо велоінфраструктури в Кривому Розі.
Фото: Дарія Коломоєць
Відео: Дарія Коломоєць Максим Шевченко