На Центральному ГЗК модернізують парк залізничного транспорту
Фото: Метінвест
Ремонтували тепловоз на Даугавпілському локомотиворемонтному заводі Литви. Наразі нова техніка працює у Петрівському кар’єрі комбінату, спеціалісти підприємств проводять обкатку – випробовують системи та обладнання.
У тепловозі встановили нові бельгійські дизельні двигуни компанії АВС, також провели заміну колісних пар, пожежної, гальмівної, паливної та водної систем, що дозволить енергоефективно експлуатувати техніку. Початок руху транспорту забезпечують оновлені тягові електродвигуни.
В кабіні автоматизували контрольно вимірювальні прилади, оновили органи керування, швидкостемір. Для комфортної роботи машиністів замінили систему кондиціювання та обігріву, встановили холодильники та антивібраційні крісла.
«Підтримувати парк техніки на Центральному комбінаті у належному стані – наше пряме завдання. Завдяки плановим та своєчасним ремонтам та оновленню гірничих машин підприємство більш ефективно виконує виробничі задачі та досягає запланованих показників виробництва. Завдяки використанню сучасних вузлів та деталей нова та модернізована техніка працює з дотриманням екологічних норм та стандартів промислової безпеки. Також покращуються й умови труда спеціалістів, завдяки облаштованим та комфортним робочим місцям машиністів», — зазначив Дмитро Шевчик, генеральний директор Центрального ГЗК.
Фрося Пососилова
12:10, 21 февраля 2022
ху.йс ним
Final Gut 4,5
12:21, 21 февраля 2022
Украина сама не може, все свое развалили за 30 рокив.
Rom98
11:15, 22 февраля 2022
а кому нужна страна со своей промышленностью, заводами, технологиями? Мы давно всех интересуем исключительно в качестве сырьевой базы
Песец уже близко!
13:19, 21 февраля 2022
Огурцы из России,картофель из Египта,помидоры из Турции.
Ремонтували тепловоз на Даугавпілському локомотиворемонтному заводі Литви.
*** в Евросоюз.
Frank The Irishman
21:21, 21 февраля 2022
У нас почти все ремонтные ДЕПО у УЗ уничтожены, заводы локомотивные тоже на ладан дышат. Если задаться целью - можно восстановить.
Ирбис
14:55, 21 февраля 2022
Паровоз с европейским сердцем)
Костян4ик
23:25, 21 февраля 2022
приходится ремонтировать в Европе, очень жаль что в нашей стране, проср*ли все что могли...
Frank The Irishman
21:19, 21 февраля 2022
Жаль, что у нас загубили своё производство практически полностью. И если бы УЗ делала заказы, то можно было бы восстановить, а так приходится за границей. Но ремонтировать же надо, пусть так
Фрося Поцелуева
01:34, 22 февраля 2022
Если Украина не схаменется и не наладит не только ремонт, но и производство локомотивов и другой железнодорожной техники, то лет через пять украинские железные дороги можно будет сдавать на металлолом.