Через які проблеми криворіжці найчастіше зверталися до «Контакт-центру»

Главное фото новости
Фото: Первый Криворожский
1kr.ua
Криворіжці найбільше зверталися до «Контакт-центру» з питань послуг мешканцям будинку. В період з 9 жовтня по 16 жовтня таких звернень до центру було 181.

Також надійшло 70 скарг щодо охорони здоров'я, 31 заява про благоустрій та 31 заява про зовнішнє освітлення, 23 — про транспорт, 15 — про соціальну політику, 14 — комунікаційні колодязі.

68% або 311 звернень від усіх заяв надійшли гарячою лінією. Через портал «Контакт-центру» — 15% або 71 заява, через мобільний додаток — 15% або 69 заяв.

Напишіть у коментарях, які проблеми турбують вас.

Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.