На Інгулецькому ГЗК капітально ремонтують кар’єрну техніку
Фото: Метінвест
Велетень HITACHI з новими силами повернувся до звичної роботи – відвантаження гірничої маси в Інгулецькому кар’єрі. Екскаватору провели капітальний ремонт із заміною основних вузлів і механізмів.
Відновлення гірничої машини тривало 18 днів. За цей час спеціалісти провели заміну основних насосів, радіатора, гідромотора, відремонтували редуктор привода насосів та гідроциліндрів. Усі ремонтні роботи буди виконані в запланований час і з дотриманням правил промислової безпеки та охорони праці. Фахівці стверджують, після капремонту значно підвищиться продуктивність роботи техніки.
Відремонтовану машину повернули екіпажу. Машиністи працюватимуть на екскаваторі та проводитимуть йому щозмінне технічне обслуговування. Запевняють, машина їм знайома, тому дрібні неполадки зможуть виправити самостійно.
Для зручності екіпажу екскаватора в кабіні встановили додатковий монітор. А щоб робота вночі була більш ефективною, зовні на машину встановили два додаткових потужних прожектора.
«Головний фактор успішного ремонту – це професійність ремонтної бригади і тісна взаємодія з екіпажем. Дуже важливим є грамотне планування ходу робіт і організація їх проведення. Бережлива експлуатація техніки і належний догляд за нею сприятимуть стабільній роботі обладнання, скоротять час технічних простоїв і забезпечать виконання виробничої програми», - зазначив директор з інжинірингу Інгулецького ГЗК Ігор Немченко.
Ексаватор HITACHI ЕХ 3600 – єдиний представник такої моделі в Інгулецькому кар’єрі. На відміну від більшості екскаваторів він має дизельний, а не електричний двигун, що робить його більш мобільним. Об’єм ковша цієї машини становить 15,5 м3. Для того, щоб завантажити 130-тонний самоскид, екскаватору достатньо близько 3 хвилин часу і 4-5 наповнених ківшів. Виробнича потужність цієї техніки дозволяє їй відвантажувати близько 180 тис м3 гірничої маси щомісяця.
Andrew
09:43, 07 октября 2021
Интересно, какой социальный смысл несут новости подобного рода, почему именно ИнГОК, есть еще тысячи предприятий в Кривбассе, где тоже ремонтируют свои активы. Интересна задумка автора, что же он хотел этим сказать...???
Final Cut 4,30
09:56, 07 октября 2021
Это заказуха.
Irina Kovalchuk
12:14, 07 октября 2021
Да и другие тоже об этом сообщают. Хорошо, когда не смотря на кризис, находится возможность модернизировать технику
Andrew
08:18, 09 октября 2021
А о каком кризисе речь? Метинвест в 2020 году на 54% увеличил чистую прибыль, у них кризис только для сказок работягам.
sserh
10:39, 07 октября 2021
техника на то и техника, без постоянных ТО и модернизаций работать не может, поэтому новость хорошая
Irina Kovalchuk
12:12, 07 октября 2021
Техника этой фирмы конечно мощная и прочная.
Бывалыйепт
13:43, 07 октября 2021
Цитита:
""Машиністи ... запевняють, машина їм знайома, тому дрібні неполадки зможуть виправити самостійно.""
Тобто виходить що єкскаватор з КАПІТАЛЬНОГО ремонту прийшов з неполадками?????
sandro1
22:28, 07 октября 2021
дизелек не сравнится с электрическим движками, тут мощи и тяги в несколько раз больше