Пресс-релиз

В рамках проєкту STEAM-CAMP криворізькі педагоги вчились ефективній комунікації

В рамках проєкту STEAM-CAMP криворізькі педагоги вчились ефективній комунікації

Фото: Метінвест

Криворізькі учителі продовжують навчання за лідерською освітньою програмою STEAM-CAMP. Днями відбулись заняття четвертого модуля. Педагоги розглядали питання ненасильницької комунікації, фасилітації та сторітелінгу в освіті. STEAM-CAMP реалізують громадські організації «Криворізька фундація майбутнього», «Запоріжжя. Платформа спільних дій», «Фонд розвитку Маріуполя» за фінансової підтримки компанії Метінвест.

Інтерес школярів до предмета залежить не лише від змістового наповнення уроку, а й від особистості педагога, - запевняють ментори курсу STEAM-CAMP. Саме тому важливо дати викладачам інструменти для ефективної комунікації, адже сьогодні авторитарний стиль викладання є неприпустимим.

«Фасилітація в освіті – важливий інструмент. Він передбачає, що учительство й учнівство знаходяться в рівних позиціях, і будують партнерські стосунки на принципах взаємоповаги. Діти перестають бути пасивними споживачами інформації, а активно залучаються до вибору форматів роботи. Це робиться для того, щоб діти були більш відповідальними за своє навчання. Щоб вчитель став тією людиною, яка допомагає опанувати знання, залежно від потреб кожної дитини», - зазначила фасилітаторка Ірина Литвин.




Ефективність такого комплексного підходу відзначають і самі учасники курсу. Приміром, педагог Карина Рижаніна у школі працює лише рік. Тож модулі про взаємодію з класом були найбільш цінними для молодого спеціаліста.

«Усі заняття корисні та практичні. Отримані знання можна одразу використовувати на практиці. Я помічаю, як змінились мої уроки. Відзначу, що і колеги, які викладають інші дисципліни, також цікавляться, запитують про те, що ми вивчаємо, і намагаються також застосовувати це у своїй роботі», - розповіла вчителька школи №114 Карина Рижаніна.


Проєкт STEAM-CAMP має на меті підготувати педагогів нової формації, розвивати професійні уміння вчителів математики, інформатики, фізики та хімії. У підсумку це має збільшити кількість школярів, які успішно складають ЗНО з точних дисциплін і вступають на технічні спеціальності. А значить – побільшає фахівців-інженерів, які сьогодні затребувані на ринку праці.

«Навчання протягом життя – принцип, який актуальний для представників будь-якої професії. Педагоги – не виняток. Їм потрібно слідкувати за трендами, знати, чим цікавиться молодь, змінюватись з кожним поколінням школярів. І проєкт STEAM-CAMP сприяє цьому. Курс охоплює різні аспекти педагогічної діяльності. Починаючи з того, як зайти до класу, як тримати поставу, щоб тебе слухали уважно і закінчуючи розвитком мисленнєвих навичок учнів», - підкреслила директорка ГО «Криворізька фундація майбутнього» Олена Лещенко.

На черзі у вчителів фінальний модуль і презентація дипломних робіт. Педагоги мають презентувати розробку уроку з використанням знань та інструментів, отриманих під час навчання.





Комментарии (12)

КЭП

13:17, 24 мая 2021

Увы, для большинства наших юных жителей нужна только математика, чтобы в будущем могли посчитать сколько надо зарабатывать чтобы оплатить коммуналку и поесть.

Sergi

14:44, 24 мая 2021

чтобы не считать, сколько надо зарабатывать на коммуналку, нужно учить не только математику и постоянно развиваться

КЭП

15:49, 24 мая 2021

Да, развиваться надо. Но с другой стороны, как объяснить, что люди с дипломами сидят без работы или зарабатывают копейки, а те кто кто нечего не учил - имеют свой бизнес?

Юлия Викторовна

00:54, 25 мая 2021

Все очень просто, последние не боятся бросать вызов существующему порядку вещей. И даже если это сулит им некоторые неудобства, гораздо больший урон может принести движение по течению в очевидно неправильном направлении.

Моряк Папай

14:24, 24 мая 2021

фасилітаторка ))))))

Моряк Папай

14:30, 24 мая 2021

лайфхак. для того, чтобы какая-то абстрактная специальность или профессия звучала модно, стильно и заумно (по типу фасилитаторки), нужно сделать следующее:

берем какое-нибудь километровое немецкое слово , например wissenschaftler и делаем так виссеншафтлер - ка
????
ПРОФИТ!

mandarinka312

18:57, 24 мая 2021

Есть такое) Заимствование иностранных слов опять в моде как и несколько веков назад.

Моряк Папай

20:56, 24 мая 2021

заимствовать или сделать из них непонятно шо , это две разные вещи)

Sergi

14:42, 24 мая 2021

круто, очень радует, что люди разного возраста, значит интересно, значит нужно)) молодцы ребят

КЭП

15:44, 24 мая 2021

Уважаемая редакция, будьте так любезны ответить: что было плохого в моем комментарии, что его удалили?
Цитирую: "Ну так, надо ж накидать малознакомых слов для видимости.
Например "Сторителлинг" - эффективное донесение информации через истории и примеры.
Блин, оказывается я помню немало преподов которые мастерски владели сторителлингом, а они сами даже не подозревали )))"

P.S. - Мы же, комментаторы, не написали на вас заяву, что ваш контент состоит на 80% на русском языке, а 20% на украинском, хотя по закону должно быть наоборот. Так что давайте жить дружно. :)

mandarinka312

18:56, 24 мая 2021

Слов много незнакомых) Можно было бы сразу в скобках пояснениями) Ясно, что для тех, кто прошёл обучение, это не незнакомая терминология, но читателям сайта можно было бы и объяснить.

Юлия Викторовна

00:50, 25 мая 2021

Концепция life-long learning (обучение на протяжении всей жизни) не нова – на Западе первые идеи непрерывного образования возникли еще в 1960-е годы

Ссылка скопирована в буфер обмена