ТОП-5 порад, які допоможуть уникнути перевантаження в електромережі

ТОП-5 порад, які допоможуть уникнути перевантаження в електромережі

Фото: Ілюстрація Першого Криворізького

Через скорочення світлового дня та активне використання опалювальних приладів взимку збільшується навантаження на електромережі, тому можливе перевантаження.

Раніше редакція «Першого Криворізького» розповіла, куди звертатися, якщо пропало світло під час сильних морозів.

ТОП-5 порад з енергоефективності, щоб уникнути перевантаження в мережі:

  1. При покупці побутових електроприладів вибирайте енергоефективні пристрої. Як правило, потужність приладу вказана виробником — чим вона менше, тим краще. Особливу увагу варто приділяти енерговитратним пристроям: конвекторам, електропечам, холодильникам, бойлерам, електрочайникам та праскам.
  2. Розподіляйте навантаження. Включайте найбільш енергомісткі прилади по черзі. Особливо це важливо для будинків, які побудовані до 2000 року. Їхні внутрішньобудинкові мережі, як правило, не розраховані на високі навантаження.
  3. Намагайтеся уникати пікових годин навантажень. Зазвичай це час з 7:00 до 11:00 та з 20:00 до 22:00. У ці години доводиться пік одночасного навантаження на мережі та перевищення як в окремо взятій квартирі, так і в районі.
  4. Перейдіть на нічний режим енергоспоживання. За можливості використовуйте опалювальні прилади, посудомийні та пральні машини в нічні години. Це дозволить уникнути аварійних сплесків навантаження.
  5. Майте контакти електрика, адже якщо проблема у межах будинку, це питання має вирішувати відповідальний за внутрішньобудинкову мережу:
  • у квартирі — це балансоутримувач чи управитель вашого будинку (ОСББ, керуюча компанія, тощо);
  • у приватному будинку — власник житла;
  • на вулиці або районі — необхідно звернутись до ДТЕК Дніпровські електромережі.

У разі відключення світла через перевантаження: вимкніть усі енерговитратні прилади й ввімкніть «автомат». А якщо є необхідність збільшити договірну потужність для вашого будинку чи квартири, — подайте заяву онлайн на сайті ДТЕК Дніпровські електромережі. Під час пандемії наша компанія надає сервіси дистанційно.

Про це повідомляють ДТЕК Дніпровські електромережі.

Комментарии (6)

Александр

09:58, 16 января 2021

у квартирі — це балансоутримувач чи управитель вашого будинку (ОСББ, керуюча компанія, тощо);---вони обслуговують лінію до лічильника,далі всі проблемі хазяїна квартири,так само як власника приватного житла.В середині квартири ніхто зВами названих осіб займатись не беде,хіба що за окрему плату

ывывывы

10:11, 16 января 2021

вимкніть світло --ідіть спати

Трамвайчик

11:04, 16 января 2021

Прикрутите! Ну пожалуйста, прикрутите!
Мы тут по Буковелям побухаем ещё пару недель, а вы там помёрзните.
Лoхи, ой, то есть мои дорогие избиратели.

КЭП

12:29, 16 января 2021

1) Авторка, попробуй приготовить на маломощной электроплите, или попробуй нагреть воду в бойлере;
2) То есть это речь про 99% домов?
3) Как? Всем раздай, а сам куй соси? Человек пришел с работы в 20:00, ему и поесть надо, и покупаться, и комп включить и т.д. и т.п., так он этого не должен делать, а ждать 22:00 пока нагрузка спадет?
4) Авторка, а Вы следуете своим советам? Приходите с работы, а в квартире холодно, но вы не включаете обогреватель, а ждете часа ночи чтобы не создавать нагрузку на электросеть?
5) Сначала надо дозвониться в ДТЭК, а кто звонил тот знает, каково это. Затем там перенаправят, а вернее дадут номер горячей линии компании Ясно, а там уже оформят заявку на вызов мастеров, закончив разговор фразой "будьте дома". И ты сидишь без понятий, придут мастера через полчаса или несколько часов. Никаких смс уведомлений или предварительных оповещений нет. С - сервис.

"..якщо є необхідність збільшити договірну потужність..." - в подъездах проводка гнилая, о каком повышении мощности вообще речь?

Bal

12:35, 16 января 2021

чим вона менше, тим краще.???

Ирбис

15:40, 16 января 2021

електропечам, це що ??

Ссылка скопирована в буфер обмена