Більше 6 тисячі разів звернулися люди на обласну «гарячу лінію» з питань коронавірусу

Главное фото новости
Фото: adm.dp.gov.ua
1kr.ua
За сім місяців на обласну «гарячу лінію» з питань коронавірусу надійшло вже понад 6,5 тисяч звернень. Про це повідомляє начальник аналітичного відділу Дніпропетровського регіонального контакт-центру Лілія Васильєва, пишуть на офіційному сайті ОДА.

Нагадаємо, що у березні 2020 році при Дніпропетровській ОДА почала працювати обласна «гаряча лінія» з питань коронавірусу – 0 800 500 474.

«Спочатку більшість звернень від мешканців області були щодо роботи транспорту та соцзахисту, зокрема, надання гуманітарної допомоги. Потім тенденція змінилася. Більше стали просити роз’яснення в сфері охорони здоров’я – роботи лікарень, проведення тестів, правил карантину, симптомів COVID-19. На деякі питання фахівці «гарячої лінії» відповідають самостійно – для цього пройшли навчання. Інші – спрямовують до профільних департаментів та установ», – говорить Лілія Васильєва.

Зазначимо, що обласна «гаряча лінія» з питань коронавірусу працює цілодобово.

Читайте також: Кривий Ріг потрапив у «помаранчеву» зону епідеміологічної небезпеки через COVID-19

Всього у Дніпропетровській області діагностовано коронавірус у 12068 людей з початку пандемії.

Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.


Комментарии

Александр Поль
  • 1
  • 0
  • Ответить

6500 звонков за 7 месяцев - это провал.
По 900 звонков в месяц, 30 в день,
"працює цілодобово" - примерно 1-2 звонка в час.
Распил.

IvanSP
  • 10
  • 3
  • Ответить

много людей не обращается ни на горячие линии, ни в больницы, потому что не доверяют врачам, диагнозам и тому, как они лечат. проще дома переболеть

Telegram чат Кривого Рога

Мы в социальных сетях

Общество