Коли звертатись до електропостачальника YASNO, а коли до операторів системи розподілу?
Фото: YASNO
Забезпечення населення електроенергією на Дніпропетровщині здійснюють різні компанії – електропостачальник YASNO та оператори системи розподілу (ОСР).
YASNO отримує від операторів системи розподілу дані про обсяг електроенергії, яку споживає клієнт. На основі цього постачальник здійснює нарахування за тарифами, встановленими державою, та формує рахунки для клієнтів.
До постачальника YASNO варто звертатись з питань:
- розрахунків, нарахувань, заборгованості чи переплати за електроенергію, що склалися після 1.01.2019;
- реквізитів та способів сплати за спожиту електроенергію;
- ·передачі показань лічильника*;
- додаткових послуг та продуктів, що допомагають зменшити витрати на електроенергію (енергоефективні набори з двозонними лічильниками Розумний Watt, LED-лампи, розумні розетки, сонячні дахи «під ключ», енергоощадна кліматична техніка).
Звернутися до постачальника YASNO можна за телефоном (056/050/067) 770 11 55, через сторінку у Facebook https://www.facebook.com або написавши листа на електронну адресу [email protected]. У разі необхідності очної консультації жителі міста можуть відвідати оновлений енергоофіс YASNOу Кривому Розі за адресою пл. Горького, 10.
За якість та надійність електроенергії відповідають оператори системи розподілу. На Дніпропетровщині - це «ДТЕК Дніпровські електромережі», «ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія», АТ «Укрзалізниця». У платіжках за світло вказано, яка саме з компаній є вашим оператором системи розподілу. Контакти ОСР розміщені на сайті YASNO https://dp.yasno.com.ua
До свого оператора системи розподілу необхідно звертатись з питань:
- відсутності електроенергії внаслідок аварії чи ремонтних робіт;
- стабільності напруги в електромережі;
- передачі показань лічильника – оператори системи розподілу передають їх постачальнику YASNO;
- виконання робіт з електролічильником: заміна, технічна перевірка, опломбування, параметризація, контрольне знімання та коригування показань;
- первинного підключення до мережі;
- заборгованості за електроенергію, що склалась до 31.12.2018.
Пи..... Ж
17:41, 18 сентября 2020
Получается они просто снимают процент))
Ирбис
19:09, 18 сентября 2020
Как раз для вечера пятницы статейка)
Дед Чудодей
19:34, 18 сентября 2020
Везде отвечает робот и кроме пожелания доброго дня ничего от него не дождешься.. Правда потом вам звонит другой робот и просит оценить работу первого.