Щоб підвищити безпеку людей і мінімізувати кількість нещасних випадків біля залізничних колій з’являться огородження, - Лев Парцхаладзе

Главное фото новости
Фото: Первый Криворожский
У нових ДБН «Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм. Норми проектування» введено обов’язкове влаштування спеціальних огороджень для недопущення виходу на колії сторонніх людей. Нові ДБН діють з 1 квітня цього року.

Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
«Місця, які безпосередньо прилягають до колій швидкісних поїздів є дуже небезпечними. Тільки на Південно-Західній залізниці у минулому році було зафіксовано близько 60 нещасних випадків. Багато з них — якраз через перетинання людьми колій у непризначених для цього місцях. Щоб підвищити безпеку людей біля залізничних колій і мінімізувати кількість нещасних випадків та аварій, ми ввели проектування огороджувальних парканів або лісонасаджень, які не дозволять потрапляти на небезпечні ділянки швидкісного руху поїздів. Ця норма міститься у нових ДБН щодо залізниць колії. ДБН вступили в дію з 1 квітня цього року», — сказав він.

За підрахунками експертів це дозволить на 30% зменшити аварії і нещасні випадки на коліях.

Читайте також: Цього року ми передаємо на місцеві дороги 15 мільярдів гривен, – Прем’єр-міністр



Згідно з цією нормою, для недопущення виходу на колії на ділянках організації швидкісного руху поїздів в усіх випадках слід встановлювати огороджувальні паркани або ділянки лісів у вигляді лісосмуг.

Якщо це будуть робитися огороджувальні лісонасадження, то вони повинні утворювати щільну безперервну лінію захисту. У місцях їх розривів повинні влаштовуватися механічні загорожі. Виняток складають природні та штучні перешкоди для виходу на колії. Наприклад: водойми, заболочена місцевість, скельні виїмки, будинки, гаражі тощо.

Нові ДБН В.2.3.-19:2018 «Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм. Норми проектування» розроблені Українським державним університетом залізничного транспорту (УкрДУЗТ) і розповсюджується на:

— проектування і будівництво залізниць колії 1520 мм зі звичайним рухом поїздів та прискореним рухом пасажирських і приміських поїздів, нових залізничних ліній, додаткових головних колій, під’їзних колій;

— реконструкцію і капремонт існуючих ліній, окремих споруд і пристроїв загальної мережі залізниць України;

— проектування та будівництво залізничних ліній зі швидкісним рухом пасажирських поїздів.

Читайте також: На дахах українських ТРЦ можуть з’явитися автомобільні парковки



Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.


Комментарии

Д-р Ватсон
  • 1
  • 2
  • Ответить

Дело Яйценюха бессмертно , на стену от соседей на 2018 год потратили уже 1.3 млрд грн. На 2019 год выделили еще 400 млн.

Да лaднo...
  • 2
  • 2
  • Ответить

скоро во всех пунктах приемки металла...к стати гибла от поездов далеко не лучшая часть населения Украины

Загрузка...

Telegram чат Кривого Рога

Мы в социальных сетях

Мы в Facebook

Общество