Криворізькому ПриватБанку - 25. Шлях лідера
Фото: Приватбанк
Історія Криворізької філії розпочалась 7 липня 1993 року. Це була четверта філія в Україні зі штатом близько 20 працівників. Тоді ж було відкрито і перше відділення. Воно не було повнофункціональним, яким ми звикли бачити відділення сьогодні. Але 25 років невпинної праці, вдосконалення та новацій зробили ПриватБанк лідером галузі.
Здобутки банку і філії - результат злагодженої роботи професіоналів. У цьому переконаний директор Криворізької філії Сергій Нечаєв.
·У численних конкурсах і рейтингах ПриватБанк виборює перші позиції. Чи це сервіси, технології, чи обслуговування - за всіма процесами стоять люди. Від їхньої неебайдужості та компетенції залежить успіх усього банку. Наші спеціалісти не лише фінансисти, а й, подекуди, психологи. Вислухати, порадити, знайти оптимальне рішення - їхня робота багатогранна. Кожен клієнт особливий, до кожного потрібен індивідуальний підхід. І ми його знаходимо.
І така командна робота має відгук серед клієнтів. 96% криворіжців оцінюють обслуговування у ПриватБанку як найкраще у своєму житті. Такі результати показало опитування клієнтів, яке проводилось у червні. А разом з тим вагомою показником і найвищою оцінкою є довіра клієнтів, які розміщують депозити, отримують заробітну плату чи оформляють кредит саме через ПриватБанк. Про 25-річний успіх, як і належить фінустанові, Приват звітує цифрами.
200 000 криворіжців - активні користувачі Приват24.
101 авто придбано за рік дії нової програми лізингу.
45 новосіль за 12 місяців з моменту відновлення іпотечного кредитування.
42 000 городян регулярно купують омріяні товари на виплат через сервіс “Оплата частинами”.
215 000 криворіжців довірили ПриватБанку свої заощадження. На їхніх депозитах - більше 3,3 млрд грн.
122 тисячі пенсійних карт на Криворіжжі - з логотипом ПриватБанку. А значить 68% пенсіонерів міста є клієнтами банку.
14 тисяч юних криворіжців є власниками Картки Юніора, а відтак змалечку опановують фінансову грамотність.
58,4% юридичних осіб співпрацюють з ПриватБанком (за даними компанії GfK).
1600 підприємців Кривого Рогу скористались програмою “Країна успішного бізнесу” і отримали 187 млн грн для розвитку своєї справи.
“Майбутнє - за безготівковими розрахунками”, - говорить світова спільнота і ПриватБанк підтримує цю тенденцію. Завдяки QR-кодам можна зняти готівку в банкоматі без картки, придбати товари, оплатити послуги. А у Кривому Розі технологія стала частиною транспортного рішення.
У жовтні 2017 року оплатити проїзд в трамваях і тролейбусах можна за допомогою смартфону. Додаток Privat24 - все, що для цього потрібно. А стікери з QR-кодами є на усьому рухомому складі. А банк рухається далі. І вже у лютому 2018-го у тестовому режимі запрацювали валідатори. А відтак проїзд у трамваї і тролейбусі можна оплатити карткою будь-якого банку світу.
Свій ювілей Криворізька філія відзначила івентом для клієнтів. Сьогодні смартфон, фактично, банк у кишені. Тож гості знайомились чи відкривали нові можливості своїх гаджетів. Разом з тим ПриватБанк організував благодійний марафон. Гроші за придбання кави чи сувенірів отримав реабілітаційний центр “Перлина”.
Працівники банку отримали міські відзнаки. Подарунками відзначили й корифеїв банківської справи.
Що попереду? Залишатись лідером. Впроваджувати технології, які полегшують життя. Наприклад? Оплата відбитком пальця. Інноваційність - характеристика, яка залишатиметься незмінною і у 50-ти, і у 100-річний ювілей банку.
220V
20:09, 17 июля 2018
Мы говорим банк,подразумеваем Приватбанк.Мы хотим скинуть на карту,угадайте какую.
220V
20:11, 17 июля 2018
Это я к тому,что люди поработали на славу.Другим банкам только завидовать.
kok
20:49, 17 июля 2018
Когда был частный то работали сейчас отстой
MirVam
22:21, 17 июля 2018
кок, это ничего,скоро он снова приватным будет.
Мазай
22:43, 17 июля 2018
Foch,это их с гадиком маленький бизнесец
,Bладислaв
20:40, 17 июля 2018
Вату ета новость
Будет злить
Бо кроме пустых бутылок
Им нечего туда вложить
ТАРАНТУЛ
20:44, 17 июля 2018
Рошенбанк это
Мазай
22:44, 17 июля 2018
Foch,это их с гадиком маленький бизнесец один сосе второй конец
omua78
06:07, 18 июля 2018
Ну по крайней мере , сервис у них отличный . Можно решить практически любой вопрос в удаленном режиме , техподдержка работает быстро и качественно . По сравнению с тем же Укрсибом , с "блондинками" ( да простят меня девушки - билявки :) ) в поддержке , просто небо и земля .
тот самый Олег
08:37, 18 июля 2018
Поздравляем
Гюнтер
09:23, 18 июля 2018
Монобанк рулит! Приват стал запасным вариантом.