Чим відрізняються повітряні ворота Кривого Рогу від інших українських аеропортів

Чим відрізняються повітряні ворота Кривого Рогу від інших українських аеропортів

Фото: Первый Криворожский

На початку минулого року Кабінет міністрів України ухвалив постанову «Про затвердження Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року».

Згідно з нею, сімнадцять аеропортів у п’ятнадцяти обласних центрах (а також у Кривому Розі) повинні найближчими роками удвічі збільшити загальний пасажиропотік та пропускну спроможність, привести рівень надання послуг у відповідність з міжнародними стандартами.

До 35-40 хвилин зменшити час на наземне обслуговування кожного повітряного судна; залучити інвесторів, розвинути «неавіаційну діяльність».

Про це повідомляє інтернет-видання mind.ua.

Окрім того, збільшити кількість лоукостерів до 30% загального ринку авіаційних перевезень, а також створити не менш як 1000 додаткових робочих місць. На скільки далекі зараз, так звані, другорядні аеропорти України (всі крім «Борисполя» та «Львова») від досягнення поставленної мети аналізувало видання Finance.ua

Міжнародний аеропорт «Харків»

Найбільший аеропорт східної України. За словами його комерційного директора Владислава Ільїна, за I півріччя 2017 року пасажиропотік збільшився на 51% у порівнянні за аналогічним періодом минулого року. Показник цього року очікують у понад 800 тис осіб.
“Регулярні авіарейси здійснюються в добрий десяток країн світу, включно з Туреччиною, Польщу, Білорусь, Ізраїль”, – зазначив Ільїн.


фото - uprom.info


Міжнародний аеропорт «Дніпропетровськ»

З 2010 року ведеться активна реконструкція аеропортів комплексу «Дніпропетровськ». Вже побудовано та обладнано сучасний ангар для обслуговування повітряних суден, ведуться роботи по облаштуванню території аеропорту та Привокзальної площі, проектується реконструкція аеродрому, злітно-посадкової смуги, перону, йде будівництво нового пасажирського терміналу.

Пропускна спроможність нового терміналу пілся завершення будівельних та ремонтних робіт має збільшитися в два рази.


фото - dpchas.com.ua

Міжнародний аеропорт «Кривий Ріг»

До недавнього часу працював виключно в режимі очікування. В 2016 році була розроблена Програма фінансової підтримки та розвитку КП «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг». Того ж року аеропортом скористалося 8,9 тис пасажирів, що на 7,6 тис більше, ніж в 2015 році; Також було оброблено 21,8 тонни вантажу, організовано 512 авіарейсів.


фото - vedomosti-ua.com

Міжнародний аеропорт «Запоріжжя»

З аеропорту виконуються регулярні рейси до Києва, Москви, Анталії, Хургади, Шарм-ель-Шейху. Чартерні рейси, в тому числі і вантажні, здійснюються в різні країни СНД, Європи, Азії та Близького Сходу.



фото - arhiv.vmestezp.org

Аеропорт «Херсон»

Незважаючи на відсутність у офіційній назві слова “міжнародний”, з цього аеропорту здійснюються регулярні перельоти закордон. Turkish Airlines має рейси до Стамбулу. Працюють також чартери з Херсона до Анталії від Anda Air та Bravo.


фото - kherson-news.net

Міжнародний аеропорт «Одеса»

За обсягом авіаперевезень Одеський аеропорт посідає друге місце в Україні. Звідси до країн Європи, Азії та Африки щороку літає понад мільйон пасажирів.
У березні 2017 р. тут завершено будівництво сучасного пасажирського терміналу.
Щороку новий термінал зможе приймати близько 3 млн пасажирів.

Перспективи приходу до Одеси двох європейських лоукостів – Ryanair та Wizz Air – залежать від того, чи будуть виділені найближчим часом достатні кошти для реконструкції злітно-посадкової смуги.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що для реконструкції смуги вже затверджено пакет проектно-технічної документації і підготовлено капіталовкладення в 2 млрд грн.



фото - keywordteam.net

Міжнародний аеропорт «Рівне»

Минулого року аеропорт Рівне прийняв майже 7 тис пасажирів (для порівняння, у 2015 р. – тільки 394). Зростання пасажиропотоку стало можливим завдяки запуску чартерних програм.

Розроблено спеціальний антикризовий план розвитку аеропорту. Борг аеропорту наразі складає 12,5 млн грн, а на ремонтні роботи потрібно не менше 3 млн грн. Кошти планують знайти в обласному бюджеті. Зокрема, на наступний рік обіцяють виділити близько 4 млн грн.



фото - avia.pro

Міжнародний аеропорт «Чернівці»

Проведено ремонт будівлі аеровокзального комплексу з пропускною спроможністю 400 чоловік на годину, здано в експлуатацію його першу чергу з можливістю одночасного перебування у накопичувачі аеровокзалу до 150 осіб. Збудовано нове багажне відділення, обладнане транспортером. Облаштовано пункт пропуску через державний кордон України.


фото - avia.pro

Аеропорт «Івано-Франківськ»

Аеропорт використовує лише одну з двох злітно-посадкових смуг.

У минулому році авіакомпанія Turkish Airlines скасувала рейси Стамбул-Івано-Франківськ через тріщини і руйнацію бетонного покриття аеропорту. Фахівці стверджують, що важкі літаки аеропорт не зможе приймати навіть після реконструкції. А вона передбачає не лише ремонт смуги, але й заміну обладнання та створення місця стоянки для літаків. Є інформація, що загальна сума проекту складає близько 52 млн.


фото - avia.pro

Міжнародний аеропорт «Ужгород»

Єдиний на Закарпатті аеропорт припинив роботу у лютому 2016 року, коли Державіаслужба призупинила дію його сертифіката на обслуговування пасажирських авіарейсів у зв’язку з виявленими порушеннями правил безпеки.

Специфікою ужгородського аеропорту є те, що літаки злітають і заходять на посадку через повітряний простір сусідньої держави, Словаччини, і про вирішення проблеми із диспетчерським супроводом при злеті та посадці літаків треба домовлятися на міждержавному рівні.



фото - ua-reporter.com

Аеропорт «Тернопіль»


На початку грудня минулого року аеропорт «Тернопіль» отримав сертифікат служби авіаційної безпеки, який засвідчив його придатність для прийому повітряних суден.
Аеропорт має два пасажирських термінали з пропускною здатністю 100 пасажирів за годину, пункт пропуску через державний кордон та всі необхідні служби для забезпечення роботи аеропорту.

Натомість “Тернопіль” потребує ремонту злітної смуги та терміналів. Повна модернізація коштуватиме 15-17 млн грн. На теперішній час виконуються тільки чартерні перевезення, регулярні рейси відсутні.


фото - ua-reporter.com

Миколаїв, Суми, Черкаси та Полтава – багато проблем

Аеропорти в названих містах наразі практично не надають послуг з перевезення пасажирів та вантажів. Серед причин простою найчастіше називають відсутність коштів на ремонт та належне обслуговування злітно-посадкової смуги.

У міжнародному аеропорту «Миколаїв» немає жодного рейсу, але він знаходиться в стадії реконструкції та ремонту. Наразі розроблено програму його розвитку до 2021 року.


фото - spin.mk.ua

В Сумах з грудня 2016 року згідно з рішенням Кабінету міністрів аеропорт отримав статус вантажопасажирського.

Тут сподіваються, що зміна класифікації дозволить обслуговувати авіаційні вантажні перевезення, що є однією зі складових розвитку авіаційної галузі в Сумській області.

Аеропорт «Черкаси» наразі існує в основному за рахунок оренди та проведення на його території масштабних свят, наприклад, автофестивалів та фестивалю малої авіації.

Минулого року послугами аеропорту скористалися більше тисячі пасажирів, для порівняння, у 2012 році пасажирів було лише 16.

У Полтаві можливість реконструкції аеропорту обговорюють з іноземними партнерами. Начальник управління інфраструктури та туризму Полтавської ОДА Олександр Колесников стверджує, що за обласні та власні кошти «Аеропорт-Полтава» лишається дієздатним підприємством, його злітна смуга може приймати повітряні судна середньої ваги, здійснювати їх комерційне, наземне та технічне обслуговування.

Несподіване рішення для забезпечення мешканців облцентру авіаційним сполученням обрала влада Волині. Тут планують відкрити термінал для перевезення пасажирів на військовому аеродромі. Стверджують, що питання вже узгоджено з Міністерством оборони, і сподіваються, що аеротермінал в Луцьку може з’явитися вже наприкінці цього року.


Ссылка скопирована в буфер обмена