Відшкодування ПДВ можна перевірити в онлайн-режимі
Фото: Yandex.ua
Про це повідомляє прес служба Міністерства фінансів України.
Згідно з законодавством (Постанова КМУ №26 Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість), він є доступним з 3 квітня.
В кінці 2016 року був прийнятий антикорупційний Закон 1797, спільно розроблений з депутатами, бізнесом та громадськістю. Міністерство фінансів зараз активно працює над виконанням цього закону.
Одним з найважливіших кроків в цьому процесі є запуск електронного реєстру відшкодування ПДВ.
Непрозора система відшкодування є однією з найбільших проблем в адмініструванні податків. Мінфін послідовно втілює зміни, спрямовані на її покращення.
Всю вхідну інформацію в реєстр формує Державна фіскальна служба на підставі заявок бізнесу та закріплює це електронним цифровим підписом. ДФС вносить цю інформацію в реєстр. Після цього на узгодження суми відводиться не більше 30 днів (у передбачених законом випадках – 60 днів) і відбувається автоматичне відшкодування на наступний день після закінчення цього строку.
Раніше ПДВ відшкодовували в останні 5 днів місяця. При такому підході підприємці не могли завчасно планувати.
Тепер повертати ПДВ будуть в будь-який день місяця після узгодження суми, тому бізнес зможе краще планувати свою діяльність та отримає додаткові оборотні кошти, починаючи з 10-х чисел кожного місяця.
Прозорий та автоматичний реєстр унеможливлює корупцію при відшкодуванні ПДВ, створює рівні умови для кожного підприємця та полегшує ведення бізнесу в Україні.
Зараз відбувається наповнення реєстру інформацією.
Наразі фахівці доопрацьовують та удосконалюють систему. Адже нова форма включає набір даних, які не були передбачені в реєстрі, що діяв до 31 березня 2017 року.
Частина даних щодо заявлених сум бюджетного відшкодування з 1 лютого минулого року по 31 нинішнього 2017 року вже опубліковано.