ПАТ «Криворіжгаз» нагадує про необхідність передачі показань лічильників газу
Фото: sq.com.ua
Зняття показань лічильників газу повинні проводитися споживачем щомісяця, станом на 1 число. Передавати дані за попередній місяць необхідно з 1 по 5 числа поточного місяця. Якщо споживач не передасть показники приладу обліку, автоматизована система обчислить прогнозований обсяг споживання. Після своєчасного внесення показань лічильника в наступному місяці, система автоматично відкоригує попередні нарахування.
«У період різдвяних і новорічних свят Контакт-центр працюватиме в звичайному режимі – 7 днів на тиждень, з 8:00 до 20:00. Проте, «Едине вікно» та інші відділення компанії по роботі з клієтаами не працюватимуть 31 грудня, а також з 1-3 та з 7- 8 січня», - говорить начальник управління клієнтського сервісу Анастасія Озерян.
Передати показання лічильника у святкові дні можна:
·через Особистий кабінет на сайті kr.104.ua;
·зателефонувавши до Контакт-центру за номером (056) 46-26-104;
·надіславши повідомлення з зазначенням адреси та номеру особового рахунку на електронну адресу [email protected];
·вказавши показання лічильника газу на 1 число місяця у платіжному документі;
«Найбільш зручним способом передачі показань лічильника є Особистий кабінет. Користувачі цього сервісу мають можливість в зручний час, не виходячи з дому, передавати показання лічильника та сплачувати рахунки», - зазначила начальник управління клієнтського сервісу Анастасія Озерян.
У грудні 2015 року 79% споживачів, які мають прилади обліку газу передали данні про фактичне споживання природного газу. Майже 63 тисячі споживачів зафіксували показання лічильників у платіжному документі, більше 16 тисяч - передали показання через Особистий кабінет, 15 тисяч зателефонували до Контакт-центру, майже 4 тисячі передали дані особисто операторам районних відділень.
Александр
20:31, 30 декабря 2015
у нас криворожгаз превратился из службы слуги народа то есть сервиса в карательную типа ментов .они живут по принципу - если у вас нет проблем то мы их сделаем вам сами
МиВа
22:11, 30 декабря 2015
Передати показання лічильника у святкові дні можна:
·через Особистий кабінет на сайті kr.104.ua;
·зателефонувавши до Контакт-центру за номером (056) 46-26-104;
·надіславши повідомлення з зазначенням адреси та номеру особового рахунку на електронну адресу [email protected];
·вказавши показання лічильника газу на 1 число місяця у платіжному документі;
«Найбільш зручним способом передачі показань лічильника є Особистий кабінет. Користувачі цього сервісу мають можливість в зручний час, не виходячи з дому, передавати показання лічильника та сплачувати рахунки», - зазначила начальник управління клієнтського сервісу Анастасія Озерян.
У грудні 2015 року 79% споживачів, які мають прилади обліку газу передали данні про фактичне споживання природного газу. Майже 63 тисячі споживачів зафіксували показання лічильників у платіжному документі, більше 16 тисяч - передали показання через Особистий кабінет, 15 тисяч зателефонували до Контакт-центру, майже 4 тисячі передали дані особисто операторам районних відділень. Ось скільки способів передачі ваших показників-вибирайте який зручніший та простіший ! Чи слуги народу прийдуть до вас особисто знімати данні .чи вас вдома не застануть.Невже ж такі нездійснені вимоги ?А ще в Європу інтегруватись бажаємо .чому ж тоді НЕЗРОЗУМІЛОСТІ такі.Я користуюсь особистим кабінетом не тільки обл.газу .але й обл. енерго.Добре було би ще й хол.воду таким чином фіксувати...
Club Life
02:33, 31 декабря 2015
КПА, поставь счетчик и не парься или выпиши половину)
облако
22:41, 03 января 2016
Club Life,счетчик сейчас очень дешево ставить,всего 3650 грн , документы ждать полгода и только затем опломбируют...если дождешься представителей криворожгаза
МиВа
18:14, 31 декабря 2015
Звісно.що за показниками ІНДИВІДУАЛЬНОГО лічильника вигідніше сплачувати..в решті решт ти знаєшь.що є можливість або економити.або НЕ економити та в обох варіантах-знаєш.що скористав та заплатив... а кому чи за кого питання реторичнє.Запитаймо у тих.хто володіє Нафтогазом та у уряду України !!!
21:14, 30 декабря 2015
У Вас нет проблем? Тогда мы идем к Вам!
21:19, 30 декабря 2015
Передаются в нете и при оплате указаны данные ЛіЧіЛЬНИКА а проблемы всегда есть и не в Вашу пользу
cokolov
22:18, 30 декабря 2015
Это все хорошо .а если люди пожилые нету интернета и телефона . то кка быть ,в рельсу звонить что ли
Club Life
02:36, 31 декабря 2015
cokolov, и что ты хочешь сказать и родных или знакомых нет? у которых тоже нет ни интернета, ни обычного телефона? бред
Ворон
11:33, 31 декабря 2015
Всё бы ничего, но качество газа в последнее время оставляет желать лучшего. Площадь дома не меняется, котел тот же, а потребление газа в этом году, при более высокой температуре наружного воздуха, выше, чем в прошлые годы, при морозах. Возникает вопрос, за что я плачУ, да еще и в 3-7 раз дороже?