В декларації на отримання субсидії слід вказувати доходи без врахування податку
Фото: Первый Криворожский
Мешканці Дніпропетровщини дедалі частіше звертаються на «гарячі лінії» голови облдержадміністрації та департаменту соцзахисту населення ОДА з питаннями оформлення субсидій. Продовжуємо цикл публікацій відповідей на 10 самих актуальних питань. Сьогодні відповідаємо на сьоме питання:
Яку суму доходу вписувати в декларацію? Чи враховувати єдиний соцвнесок, військовий збір, пільгу, яку отримують при нарахуванні зарплати? Або писати суму доходу, отриману на руки?
В декларацію для оформлення субсидії слід вносити відомості про всі види доходів осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або тих, хто фактично проживає за договором оренди):
- заробітну плату;
- пенсію;
- державну соціальну допомогу (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини);
- стипендію;
- грошове забезпечення;
- аліменти;
- доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду тощо.
Для призначення субсидії враховуватимуться доходи без податку з доходів фізичних осіб (ПДФ) за попередній календарний рік. Щоб вказати цю суму правильно, слід взяти довідку про свої доходи в установі, яка здійснює виплати: у бухгалтера підприємства, на якому ви працюєте, університету, де навчаєтеся, у пенсійному фонді тощо.
08:47, 21 мая 2015
как указать, если случайные и не официальные заработки
Малефисента
11:46, 21 марта 2018
лучше никак
дядя федор
02:23, 01 июня 2018
ты шо, больной? сиди и радуй
дядя федор
02:23, 01 июня 2018
ты шо, больной? сиди и радуйся, шо есть дополнительные заработки