В декларації на отримання субсидії слід вказувати доходи без врахування податку

Главное фото новости
Фото: Первый Криворожский

Мешканці Дніпропетровщини дедалі частіше звертаються на «гарячі лінії» голови облдержадміністрації та департаменту соцзахисту населення ОДА з питаннями оформлення субсидій. Продовжуємо цикл публікацій відповідей на 10 самих актуальних питань. Сьогодні відповідаємо на сьоме питання:

Яку суму доходу вписувати в декларацію? Чи враховувати єдиний соцвнесок, військовий збір, пільгу, яку отримують при нарахуванні зарплати? Або писати суму доходу, отриману на руки?

В декларацію для оформлення субсидії слід вносити відомості про всі види доходів осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або тих, хто фактично проживає за договором оренди):

  • заробітну плату;
  • пенсію;
  • державну соціальну допомогу (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини);
  • стипендію;
  • грошове забезпечення;
  • аліменти;
  • доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду тощо.

Для призначення субсидії враховуватимуться доходи без податку з доходів фізичних осіб (ПДФ) за попередній календарний рік. Щоб вказати цю суму правильно, слід взяти довідку про свої доходи в установі, яка здійснює виплати: у бухгалтера підприємства, на якому ви працюєте, університету, де навчаєтеся, у пенсійному фонді тощо.


Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.

Комментарии

без работный
  • 5
  • 0
  • Ответить

как указать, если случайные и не официальные заработки

Мы в социальных сетях

Общество