Влітку на нових парковках України обов'язково будуть проектувати мінімум 5% машиномісць з електрозарядками

Влітку на нових парковках України обов'язково будуть проектувати мінімум 5% машиномісць з електрозарядками

Фото: Первый Криворожский

У змінах до ДБН В.2.3-15:2007 «Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів» міститься обов’язкова вимога — облаштовувати електричними зарядками не менше 5% машиномісць на парковках. Про це повідомили на офіційному сайти Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

Зазначимо, що у Кривому Розі також є парковки, на яких можна підзарядити електромобіль у Металургійному районі міста по вулиці Героїв АТО, поруч з розважальним центром і супермаркетом та на перехресті вулиць Володимира Бизова та проспекту Миру біля «Ощадбанк», у Саксаганському районі міста по вулиці Космонавтів та інші. На карті електрозаправок можно переглянути точну локацію.

Зміни опубліковані 29 березня в Інформаційному бюлетені Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №3/2019 і вступають в дію з 1 липня цього року.


Читайте також: У Кривому Розі можуть з`явитися автоматизовані парковки — опубліковано нову зміну до ДБН



Згідно зі змінами до ДБН, не менше ніж 5% машиномісць від загальної кількості у гаражах та автостоянках необхідно виділяти для облаштування зарядними пристроями для паркування транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами (одним чи декількома).




Також у Міністерстві підкреслили, що цей процент планується поступово збільшувати, щоб до 2030 року усі 100% машиномісць на стоянках в Україні вже були оснащені електрозарядками. Ці зміни пов’язані з великою популяризацією електрокарів, яка очікується в найближчі роки. Так, за даними аналітиків німецького Центру управління автомобільним бізнесом (САМ), стрімке зростання кількості електрокарів прогнозується вже у 2020 році, так як саме на цей рік автовиробники запланували вихід на ринок багатьох нових моделей електромобілів.

Зміни до ДБН розроблені ПАТ «КиївЗНДІЕП».

Читайте також: На дахах українських ТРЦможуть з’явитися автомобільні парковки



Комментарии (4)

SToRm_V

15:00, 04 апреля 2019

маловато..
медленно но уверенно. прогресс не остановить.

Владимир

08:36, 05 апреля 2019

Электромобили это хорошо. Современные аккумуляторы - вот что плохо. Мало того, что имеют определённое количество циклов заряда, так ещё и от времени деградируют и производители в контроллере заряда литиевых аккумуляторов встраивают программное управление, которое со временем всё сильнее недозаряжает аккум. Это дело называется "запланированное устаревание".
А стоят аккумуляторы процентов 30-50 от цены электромобиля и менять их надо примерно каждые 5 лет.

Groot

09:53, 05 апреля 2019

Так сто лет с этим не могут разобраться.
В начеле ХХ века, тоже самое было. Только тогда зелёных было больше чем ДВС.

Владимир

15:16, 05 апреля 2019

Железо-никелевому аккумулятору больше 100 лет. Некоторые до сих пор работают (больше 100 лет). Ёмкость такого аккумулятора на уровне хреновых свинцовых. Но этот аккум плохо подходит для электромобилей из-за низкой плотности энергии. Может когда-нибудь придумают радиоизотопный источник электричества достаточной производительности.

Ссылка скопирована в буфер обмена