Укрзалізниця запустила претензійне повернення квитків онлайн: що треба знати криворіжцям

Фото: Перший Криворізький

Укрзалізниця створила електронний сервіс для претензійного повернення квитків – коли це вже недоступно онлайн. Відтепер криворіжці зможуть оформити електронну заявку, замість паперової.

Про це повідомляє Укрзалізниця у своєму Telegram-каналі.

Претензійне повернення квитків – повернення тоді, коли онлайн ця функція вже закрита або взагалі недоступна.

Повернення можна зробити з будь-якої точки світу – достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-зв’язок

Щоб оформити електронну версію заяви необхідно:
  • обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
  • заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
  • підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
  • дочекатись результатів розгляду заяви.

Оформлення претензійного повернення квитків можливе лише за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:
  • якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
  • якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
  • якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
  • якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
  • якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

Укрзалізниця також додала, що повернення паперових квитків, які придбані у касі, стане доступним пізніше