Що у лютому найбільше хвилювало криворіжців

Фото: Перший Криворізький

Мешканці та мешканки Кривого Рогу протягом лютого 4 423 разів звернулися зі скаргами та пропозиціями на міський портал контакт-центру 1520.

Інформація про це міститься на сайті spilkuisia.kr.gov.ua, повідомляє «Перший Криворізький».

Криворіжці віддають перевагу телефонному спілкуванню з операторами контакт-центру. Через сайт вони подали 795 заявок, а зателефонували — 3627 разів, 1 раз звернулись через онлайн-прийом. Найбільше скарг надійшло 10 і 24 лютого. Редакції невідомо із чим пов’язана інтенсивність звернень. Найчастіше телефонують і пишуть чиновникам понеділками. На вихідних активність знижується.

Найчастіше криворіжців цікавили послуги мешканцям будинків. Йдеться про:

  • опалення у квартирах та під’їздах — таких заявок було близько 2 500 тисячі;
  • прочищення квартальної каналізації — 58 звернень;
  • ліквідацію витоків холодної води з-під землі — 30 таких заявок;
  • відсутність води — понад 300 звернень;
  • затоплення підвалів в будинках — понад 300 заяв.
Читайте також: теплоцентраль пояснила, що зміниться у платіжках криворіжців після перерахунків вартості опалення.

Також людей цікавили проблеми з:
  • нарахуваннями за послуги з теплопостачання, електропостачання, газопостачання та водовідведення;
  • ремонтом системи опалення;
  • обрізкою дерев;
  • перебоями у роботі ліфтів;
  • прибиранням прибудинкової території від снігу;
  • відсутністю освітлення в будинках;
  • невідповідністю нормативам показників електричної напруги.
Друге місце у рейтингу проблем посідає проблема із вуличним освітленням — десь обірвало дроти, десь згоріла лампа, деталі інших проблем невідомі.

У топі благоустроєвих проблем:

  • стерилізація безпритульних тварин — 7 звернень;
  • стан дитячих та спортивних майданчиків — 3 заяви;
  • стихійні сміттєзвалища — 2 заявки;
  • установлення пристрою примусового зниження швидкості — 2 звернення;
  • установлення та функціонування світлофорів — 2 заяви;
  • стан транспортної зупинки (прибирання, ремонт) — 1 звернення.
Також криворіжці залишали скарги на роботу водіїв маршруток і тролейбусів, порушення графіку руху. Скарги на роботу водіїв трамваїв у цій системі не зафіксовано.

Крім того, за психологічною підтримкою звернувся один ветеран.




Нагадаємо, у Кривому Розі відкрили новий офіс «Я-ветеран» у модульному ЦНАПі.

Про те, як виконавці реагували на звернення, читайте в наступній статті «Першого Криворізького».