Що у лютому найбільше хвилювало криворіжців
Фото: Перший Криворізький
Інформація про це міститься на сайті spilkuisia.kr.gov.ua, повідомляє «Перший Криворізький».
Криворіжці віддають перевагу телефонному спілкуванню з операторами контакт-центру. Через сайт вони подали 795 заявок, а зателефонували — 3627 разів, 1 раз звернулись через онлайн-прийом. Найбільше скарг надійшло 10 і 24 лютого. Редакції невідомо із чим пов’язана інтенсивність звернень. Найчастіше телефонують і пишуть чиновникам понеділками. На вихідних активність знижується.
Найчастіше криворіжців цікавили послуги мешканцям будинків. Йдеться про:
- опалення у квартирах та під’їздах — таких заявок було близько 2 500 тисячі;
- прочищення квартальної каналізації — 58 звернень;
- ліквідацію витоків холодної води з-під землі — 30 таких заявок;
- відсутність води — понад 300 звернень;
- затоплення підвалів в будинках — понад 300 заяв.
Також людей цікавили проблеми з:
- нарахуваннями за послуги з теплопостачання, електропостачання, газопостачання та водовідведення;
- ремонтом системи опалення;
- обрізкою дерев;
- перебоями у роботі ліфтів;
- прибиранням прибудинкової території від снігу;
- відсутністю освітлення в будинках;
- невідповідністю нормативам показників електричної напруги.
У топі благоустроєвих проблем:
- стерилізація безпритульних тварин — 7 звернень;
- стан дитячих та спортивних майданчиків — 3 заяви;
- стихійні сміттєзвалища — 2 заявки;
- установлення пристрою примусового зниження швидкості — 2 звернення;
- установлення та функціонування світлофорів — 2 заяви;
- стан транспортної зупинки (прибирання, ремонт) — 1 звернення.
Крім того, за психологічною підтримкою звернувся один ветеран.
Нагадаємо, у Кривому Розі відкрили новий офіс «Я-ветеран» у модульному ЦНАПі.
Про те, як виконавці реагували на звернення, читайте в наступній статті «Першого Криворізького».