Опалення: з якими питаннями криворіжці часто зверталися до контакт-центру минулого тижня

Фото: Freepik (ілюстрація)

19 та 21 листопада криворіжці найчастіше зверталися до контакт-центру 15-20 з 8 питань.

Про це йдеться на сайті виконкому Криворізької міської ради.

19 листопада містяни могли відвідати онлайн-прийом з Сергієм Кріпаком — заступником голови Саксаганської районної ради міста з питань діяльності виконавчих органів ради.

Найбільше мешканців Саксаганського району міста цікавили питання отримання якісних послуг з теплопостачання: ліквідація поривів, надання теплоносія на будинок, поліпшення параметрів теплоносія, ремонт та налагодження внутрішьобудинкових систем опалення, встановлення автономного опалення тощо.

Читайте також: Не Теплоцентраллю єдиною: опалення у Кривому Розі немає і в абонентів Тепломережі, — опитування.

Також криворіжців турбували питання щодо:

  • проведення ремонту покрівель та вікон будинків, які зазнали пошкоджень від атак;
  • обрізка аварійних дерев та прибирання зрізаного гілля вздовж доріг;
  • ремонту доріг на прибудинкових територіях;
  • встановлення додаткових контейнерів для збору сміття тощо.

Читайте також: Криворіжців вчергове закликають належно викидати сміття.

21 листопада містяни могли поговорити зі Світланою Моць — начальницею відділу обслуговування громадян №14 Головного управління Пенсійного фонду у Кривому Розі.

Криворіжцям пояснювали:

  • порядок призначення та виплати житлових субсидій;
  • чинні норми страхового стажу при призначенні пенсії;
  • нарахування виплат за тимчасову непрацездатність.

Загалом посадовці розглянули 19 питань.