Працівник банку просить встановити новий застосунок: попередження про фейк
Фото: Freepik (ілюстрація)
Про це повідомляє МВС України у Telegram.
Зловмисники, які представляються співробітниками одного з банку, говорять, що старий застосунок перестав працювати й необхідно завантажити новий.
Для цього вони розсилаються фішингові посилання для завантаження з фейкового чат-бота та отримують дані клієнтів банку. Опісля жертву переконують назвати комбінацію, що надійшла від справжньої служби підтримки та викрадають кошти.
Як запобігти афері:
- не довіряйте дзвінкам та повідомленням з невідомих номерів;
- не передавайте стороннім особам коди, що надходять. Працівники банку ніколи не запитують особисті дані клієнтів;
- переконайтеся та перевірте інформацію на офіційних сторінках банку.
Якщо ж аферисти заволоділи особистими даними, то зателефонуйте до служби підтримки банку та зверніться до поліції.
Читайте також: Ошукали на 100 000 гривень: на Дніпропетровщині судитимуть 4 продавців неіснуючих товарів.
Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до telegram-каналу "Першого Криворізького".