Постачання тепла і води: які найбільш актуальні питання криворіжців до контакт-центру у лютому
Фото: Pixabay (ілюстрація)
Про це йдеться на сайті виконавчого комітету Криворізької міської ради.
Зареєстрували 5438 заявок, по іншим дзвінкам надавалися роз’яснення та консультації безпосередньо під час телефонного звернення.
57% заявок, які надійшли у лютому, виконані, інші перебувають на виконанні у відповідних служб.
Найбільш актуальними у лютому були наступні питання:
- теплопостачання будинків – 48%;
- водопостачання та водовідведення - 14%;
- відновлення зовнішнього освітлення – 7%;
- благоустрою територій та стану контейнерних майданчиків – 3,7%;
- стану доріг – 1,4%.
Фіксували також питання:
- роботи транспорту (0,9%);
- стану комунікаційних колодязів (0,6%);
- життєдіяльності під час воєнного стану (ліквідація наслідків ракетних атак, робота сирен, стан захисних споруд тощо) 0,5%;
- соціальної підтримки (0,4%);
- охорони здоров’я (0,3%).
Протягом місяця опрацювали 36 дзвінків за проєктом «Онлайн-прийоми для Захисників і Захисниць, членів їх родин».
Звернутись до Контакт-центру можна щодня з 08.00 до 20.00 за телефонами:
- 1520 (Київстар);
- (056) 499-1520 (для інших операторів);
- цілодобово — на сайті.
Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького"