Постачання тепла і води: які найбільш актуальні питання криворіжців до контакт-центру у лютому

Фото: Pixabay (ілюстрація)

За лютий 2024 року до контакт-центру звернулись понад 17 тисяч криворіжців. Найчастіше — з питаннями про теплопостачання та водопостачання.

Про це йдеться на сайті виконавчого комітету Криворізької міської ради.

Зареєстрували 5438 заявок, по іншим дзвінкам надавалися роз’яснення та консультації безпосередньо під час телефонного звернення.

57% заявок, які надійшли у лютому, виконані, інші перебувають на виконанні у відповідних служб.

Найбільш актуальними у лютому були наступні питання:
  • теплопостачання будинків – 48%;
  • водопостачання та водовідведення - 14%;
  • відновлення зовнішнього освітлення – 7%;
  • благоустрою територій та стану контейнерних майданчиків – 3,7%;
  • стану доріг – 1,4%.

Фіксували також питання:
  • роботи транспорту (0,9%);
  • стану комунікаційних колодязів (0,6%);
  • життєдіяльності під час воєнного стану (ліквідація наслідків ракетних атак, робота сирен, стан захисних споруд тощо) 0,5%;
  • соціальної підтримки (0,4%);
  • охорони здоров’я (0,3%).

Протягом місяця опрацювали 36 дзвінків за проєктом «Онлайн-прийоми для Захисників і Захисниць, членів їх родин».

Звернутись до Контакт-центру можна щодня з 08.00 до 20.00 за телефонами:
  • 1520 (Київстар);
  • (056) 499-1520 (для інших операторів);

Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького"