Що робити криворіжцям, аби не залишитися без світла, коли отримали попередження про відключення

Фото: Перший Криворізький

В Україні розпочалися відключення світла у квартирах, де є заборгованість за житлово-комунальні послуги. У Yasno розповіли про етапи відключення та що робити у разі отримання попередження про знеструмлення.

Про це йдеться на сайті компанії Yasno.

Відключення світла боржникам відбувається за вимогами законодавства та проходить у 3 етапи:

1. Повідомлення про заборгованість
  • Yasno регулярно нагадує про борг електронною поштою, viber чи телефонними повідомленнями тим клієнтам, які надали свої контактні дані

2. Попередження про відключення
  • постачальник повідомляє клієнта про можливе відключення світла за вказаною датою
  • після цього він передає відповідну заявку оператору системи розподілу, який здійснює технічні роботи
  • якщо клієнт не сплатив борг після повідомлення постачальника, то оператор системи розподілу ще раз нагадує клієнту про відключення
  • згідно з правилами, відключення може відбутися не раніше, ніж через 10 робочих днів після отримання попередження від постачальника та через 5 робочих днів після попередження від оператора системи розподілу.

3. Оплата заборгованості
  • для швидкої сплати заборгованості краще використати онлайн-сервіси: Особистий кабінет, чат-боти у viber або telegram, на сайті постачальника за номером особового рахунка чи адресою
  • після того, як кошти надійдуть на рахунок Yasno, постачальник повідомляє оператору про скасування відключення
  • якщо оплата не надійшла вчасно – світло відключать до повного погашення заборгованості
  • клієнту додатково доведеться оплатити виконання робіт з відключення та підключення світла. Вартість яких може складати від кількохсот до кількох тисяч гривень
  • Yasno нагадує, що підключення світла відбувається не одразу – його можуть виконати протягом 3-х днів в місті та 5-ти днів в сільській місцевості.