У Київстарі знову стався збій в роботі: що говорять у компанії

Фото: Depositphotos

Сьогодні зранку, 20 грудня, користувачі мережі "Київстар" знову почали скаржаться на черговий збій у роботі мобільного оператора. Не працював додаток та був відсутній зв'язок. У компанії говорять, що знають про проблему і вже працюють над її усуненням.

Про це повідомляє компанія "Київстар" у Facebook.

«Шановні абоненти, ми знаємо, що зараз виникають складнощі з голосовим зв?язком і роботою мобільного застосунку у ряді міст на заході і півдні України», — йдеться в повідомленні.

Наразі фахівці компанії працюють над відновленням сервісів.

«Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності», — підсумували у Київстарі.

Нагадаємо, 12 грудня о 5:26 мережа стала працювати з серйозними перебоями. Це спричинило безліч аномалій у системах.

13 грудня Київстар почав потроху відновлювати зв’язок.

Станом на 15 грудня мережа Київстар відновила доступ до мобільного інтернету по всій країні. А згодом відновила доступ до послуг SMS, зокрема — у міжнародному роумінгу.



Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького"