Що робити криворіжцям, які помилились і сплатили за світло на чужий особовий рахунок
Фото: Перший Криворізький
Про це повідомляє електропостачальник YASNO.
«Зрозуміти, що кошти були сплачені не на той особовий рахунок, клієнт може, якщо після оплати він отримав смс-повідомлення від YASNO про все ще наявний борг або якщо після оплати рахунка кошти, які були сплачені, не відображаються в Особистому кабінеті», — йдеться в повідомленні.
Щоб перевести кошти з чужого особового рахунка на свій, необхідно звернутись до YASNO, надіславши на пошту dp@yasno.com.ua скан-копії:
- заяви на пошук та зарахування коштів на свій особовий рахунок (форма довільна, але обов’язково зазначити особовий рахунок, на який варто перевести кошти);
- документу, що підтверджує вашу особу (наприклад, паспорт (1 сторінка);
- квитанцію про проведену оплату (у разі, якщо в квитанції не вказано ПІБ платника, а лише номер банківської карти, то необхідно також надати підтвердження власника картки).
Переконатись у зарахуванні коштів на свій особовий рахунок клієнт зможе, скориставшись Особистим кабінетом YASNO.
А клієнт, котрий кошти помилково отримав на свій рахунок буде сповіщений YASNO про зняття з його рахунка, помилково отриманих коштів.
Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького"