З якими питаннями криворіжці звертаються до Контакт-центру
Фото: управління преси та інформації
Про це повідомляє Управління преси та внутрішньої політики виконкому Криворізької міськради.
З вересня 2020 року у Кривому Розі функціонує сучасний сервіс «Контакт-Центр 1520». Він створений для комфорту та ефективного зворотного зв’язку криворіжців з міськими службами. Зателефонувавши, безкоштовно, за номером (з мобільного) 15-20 або (056) 499-15-20 жителі можуть подати заявку з питань, які їх турбують.
Аналіз звернень, з якими звертаються містяни, показує, що найбільше криворіжців турбують питання житлово-комунальної сфери (49% заявок), соціальної підтримки (10% заявок), благоустрою (7% заявок), медицини (6% заявок), життєдіяльності під час воєнного стану (3% заявок), транспорту (2,5% заявок).
Інна Сторожук, начальник управління електронної комунікації з громадою «Контакт-Центр 1520», зазначила: «Щоденно до Контакт-центру надходить понад 600 дзвінків. Працівники Центру надають консультації із різноманітних питань, роз'яснюють людям куди треба звернутися, щоб проблема була вирішена, як і де швидше оформити потрібні документи тощо. З початком війни найважливішими стали питання соціальної підтримки: отримання гуманітарної допомоги, продуктових наборів, надання прихистку внутрішньо переміщеним особам та розв'язання інших проблем. Ми уважно вислуховуємо кожного, аналізуємо зміст проблеми. Якщо можемо, одразу консультуємо, якщо ж потрібні більш детальні фахові роз’яснення, то формуємо заявку і направляємо до виконавців».
«Контакт-Центр» працює щоденно з 08:00 до 20:00 без перерви, а по дзвінках, що надійшли у неробочий час або під час повітряної тривоги, оператори обов’язково перетелефоновують мешканцям. Сайт електронного сервісу https://spilkuisia.kr.gov.ua працює цілодобово.
Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького"