Криворіжці скаржаться на те, що не можуть поповнити рахунок Київстар

Фото: Перший Криворізький

Сьогодні, 1 листопада, приблизно з 9 ранку у частини абонентів Київстар виникли обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком Мій Київстар.

Про це редакції повідомляють читачі.

Компанія “Київстар” написала збій у своєму твітері.

“Зараз наші IT-спеціалісти працюють, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів вже найближчим часом.Наші основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі.

Ми щиро перепрошуємо за тимчасові складнощі та просимо спробуйте поповнити рахунок через годину”
, — йдеться у повідомленні.

Щоб дізнаватись новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до telegram-каналу "Першого Криворізького"