Важливо

Як викликати допомогу, коли немає зв`язку: в Україні запрацював застосунок 112

Фото: Міністерство внутрішніх справ

В Україні став доступним для завантаження офіційний застосунок 112 — державний сервіс екстреної допомоги, розроблений Міністерством внутрішніх справ. Він дозволяє звернутися по допомогу навіть у ситуаціях, коли мобільний зв’язок недоступний.

Про це повідомляє «Перший Криворізький» з посиланням на Міністерство внутрішніх справ.

У разі небезпеки користувач здійснює виклик через застосунок, а оператор служби 112 самостійно оцінює ситуацію та спрямовує на місце необхідні служби — рятувальників, поліцію, медиків або газову службу.

Перед початком користування застосунком необхідно пройти обов’язкову авторизацію.

Сервіс розрахований на використання в ситуаціях, коли звичайний дзвінок неможливий або ускладнений, зокрема:
  • в укриттях чи підвалах, де є Wi-Fi, але відсутній мобільний сигнал;
  • у районах зі слабким або нестабільним покриттям;
  • під час аварій або перебоїв у роботі стільникових мереж.
У МВС зазначають, що функціональність застосунку планують поступово розширювати. Серед наступних кроків — можливість виклику екстрених служб жестовою мовою, щоб сервіс був доступним для всіх користувачів.

Усі персональні дані в застосунку захищені та відповідають державним стандартам кібербезпеки. Інформація використовується виключно для обробки екстрених викликів.

Завантажити застосунок 112 Ukraine можна:
  • для iOS — в App Store;
  • для Android — у Google Play.
Сервіс 112 — це додаткова можливість отримати допомогу за будь-яких умов, навіть тоді, коли інші канали зв’язку не працюють.

Нагадаємо, у ніч на 18 грудня ворожа армія атакувала Кривий Ріг безпілотниками. Через атаки постраждали четверо місцевих мешканців. Внаслідок обстрілів зайнялися господарські споруди, пошкоджені приватні оселі та багатоповерхові будинки, 2 адміністративні будівлі та заклад культури та гаражі.