Комуналка та рух транспорту: з якими питаннями звертались криворіжці до 1520

Фото: Freepik (ілюстрація)

На останньому тижні листопада у контакт-центрі 15-20 відбулось три онлайн-прийому, на яких криворіжці могли поспілкуватися з міськими посадовцями.

Про це йдеться на сайті виконкому Криворізької міської ради.

26 листопада містяни могли задати питання Оксані Скрипій — начальниці відділу дорожньо-мостового господарства департаменту розвитку інфраструктури міста.

Мешканців міста найбільше цікавили питання отримання якісних житлово-комунальних послуг: проведення ремонтів на зовнішніх мережах водопостачання, водовідведення та опалення; порядку встановлення автономного опалення; заміни опор електропостачання; обслуговування внутрішньобудинкових мереж багатоквартирних будинків. Також надавалися роз'яснення щодо:

  • відновлення зовнішнього освітлення;
  • ремонту прибудинкових доріг;
  • омолодження зелених насаджень тощо.

28 листопада онлайн-прийом провів Олександр Ярошенко — начальник відділу з контролю, договірних відносин та правил паркування управління транспорту та телекомунікацій.

Криворіжці під час спілкування запропонували ввести додаткові зупинки деяких тролейбусів та автобусів. Також питання стосувались і коригування та дотримання графіків руху громадського транспорту та можливості збільшення транспортного складу маршрутних таксі в ранкові та вечірні години тощо.

29 листопада мешканці могли поспілкуватися з Олександром Кучером — заступником голови Металургійної районної ради міста з питань діяльності виконавчих органів ради.

Містян цікавили питання щодо:

  • отримання допомоги власниками майна, яке зазнало пошкоджень від ракетних обстрілів;
  • асфальтування контейнерних майданчиків;
  • законодавчого регулювання створення ОСББ;
  • стану захисних споруд цивільного захисту тощо.

Читайте також: Контакт-центр 1520: графік онлайн-консультацій з криворізькими посадовцями у грудні.