Випуск комп’ютерної гри про ядерну ескалацію в день удару по Дніпру
Фото: Перший Криворізький
Опис гри та її ідеологічний підтекст
ICBM: Escalation презентується як стратегічна гра, що симулює глобальні військові конфлікти. Гравцям пропонують створювати міжконтинентальні балістичні ракети, атомні підводні човни, стратегічні бомбардувальники та вести ядерну війну між фракціями, які охоплюють весь континент для перемоги.Випуск такої гри на тлі реальних воєнних злочинів Росії важко сприймати як простий збіг. Розробники з РФ продовжують стратегію Кремля із залякування світової спільноти й спроби нав’язати думку, що ескалація конфліктів і демонстрація військової сили є нормальними явищами.
Читайте також: Маніпуляції Кремля: удар по Дніпру і спроби його виправдати
Мета випуску
- Пропагандистський ефект. Культура та мистецтво часто використовуються для підтримки певного ідеологічного наративу. ICBM: Escalation може бути способом просування ідеї військової могутності Росії. Так росіяни демонструють ядерний потенціал, бо вважають його інструментом впливу.
- Психологічний вплив. Подібні продукти формують ставлення до військової агресії як до прийнятного явища, особливо серед молоді.
Чи існують ігри поза політикою
Ігри можуть бути просто розвагою або мистецтвом, яке не залежить від політичного контексту. Однак росіяни давно використовують комп’ютерні ігри як засіб пропаганди.Фото: Владислав Нестеренко
Редактор: Софія Скиба