Що не подобається криворіжцям в місцевих маршрутках: опитування

Фото: Перший Криворізький

Днями журналісти онлайн-медіа "Перший Криворізький" запитали містян про те, що їм не подобається в криворізьких маршрутках.

У Кривому Розі розвинена мережа маршрутних таксі. Саме по місту курсують 43 маршрути, також є заміські маршрути.

Більшість містян говорять, що в цілому їх все влаштовує, але якби транспорт був більш новим та охайнішим, було б набагато краще.

«Деякі маршрутки застарі та мають пошкодження, особливо на Червоній, хотілося б їздити на більш нових та укомплектованих. Були прикрі випадки, коли людям була необхідна аптечка, що знаходиться у водія, але її або не було, або вона була прострочена. Також люди в транспорті можуть бути агресивними, тому давайте будемо добрішими один до одного», — каже криворожанка.


Є люди, які не користуються громадським транспортом, але зі слів своїх знайомих знають про такі проблемні місця цього транспорту, як застарілість, з чого випливають неприємні моменти у вигляді протікаючого даху, зламаних сидінь та дверей, що погано відчиняються.

«Нехай не підвищують ціни, і буде все добре» — лаконічно відповіла містянка.
Пенсіонери, які більшість часу їздять безкоштовним комунальним транспортом і тільки іноді сідають на маршрутки, щоб доїхати до дачі розповідають, що їх все влаштовує в маршрутках.


Нещодавно криворіжець створив петицію про повернення у Кривому Розі маршрутки №11, яка курсувала від 129 кварталу до зупинки "Південний гірничо-збагачувальний комбінат".

У петиції зазначалося, що скасування маршруту №11 позбавило багатьох мешканців зручного та доступного способу пересування:

  • інші номери маршрутного таксі рідко курсують цим маршрутом, тому криворіжці довго чекають транспорт.
  • внаслідок зменшення кількості транспорту, збільшилася їхня переповненість пасажирами, що робить поїздки некомфортними та небезпечними.
  • зникло зручне сполучення між важливими районами міста.
Але петиція не зібрала потрібної кількості голосів.

Молодий криворіжець розповідає, що йому не подобається, що маршрутки часто бувають забиті та через це складно вчасно потрапити на роботу.
«А так все прикольно і більшість водіїв адекватні», — додає хлопець.


Люди, які рідко їздять цим видом транспорту говорять, що їх все влаштовує.

Місцева бабуся низького зросту говорить, що для невисоких людей перша сходинка дуже високо.


Високі люди зауважують, що між сидіннями місця для ніг дуже мало.
«Вже так ставлять крісла, що і сидіти не можна», — додає криворожанка.
«Я помічаю, що водії сприймають маршрутки як своє особисте авто: то ганяються між собою, то навпаки зависають на зупинках занадто довго. А також іноді грубо відповідають і виражають невдоволення, коли хочеш заплатити за проїзд великою купюрою», - поділилася мешканка Кривого Рогу.
Майже рік тому криворожанка зареєструвала петицію щодо обладнання маршруток валідаторами.

«У зв'язку з невідповідністю вартості проїзду умовам пасажирських перевезень, громадськість міста Кривий Ріг просить обладнати маршрутки електронними валідаторами для оплати проїзду. Це дасть можливість водіям не відволікатися від управління транспортним засобом, підрахувати пасажиропотік для розробки нових комунальних маршрутів», — йшлося у тексті петиції.
Але вона не зібрала потрібної кількості голосів.

Також криворіжці відмічають, що в маршрутках не дуже чисті місця, тканина на сидінні може бути порваною, або ж сидіння може бути зламаним. А ще в дощову погоду в маршрутках протікає дах.
Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького".