Інформування під час воєнного стану: Кривий Ріг замовляє медіапослуги на 19,6 мільйона гривень

Фото: Перший Криворізький

Інститут розвитку інфраструктури міста оголосив два тендери на послуги з інформування мешканців Кривого Рогу під час воєнного стану: про безпеку, роботу влади, гуманітарні програми, критичну інфраструктуру та важливі події в місті. Один тендер стосується радіо і телебачення, інший — онлайн медіа та друкованих видань.

Про це повідомляє «Перший Криворізький» з посиланням на сайт держзакупівель Prozorro.

Очікувана вартість послуги на радіо та телебаченні — 13,6 млн грн, в інтернеті та газетах — майже 6 млн грн.




Читайте також: Виконком Криворізької міськради планує витратити 2,2 мільйона гривень на публікації в друкованих ЗМІ

Згідно у тендерною документацією на радіо та телебаченні передбачили:
  • розміщення новин і оголошень на радіо та ТБ;
  • анонси заходів і програм міської влади;
  • підготовку репортажів, сюжетів, прямих ефірів;
  • створення текстів і аудіо-/відеоматеріалів;
  • медіасупровід, моніторинг виходів і оперативне реагування на події;
  • зберігання та архівування матеріалів.

Сюжети або відеофільми мають бути розміщені на телеканалах «ОТВ» та «Перший міський». Загальний об’єм — 10500 хвилин інформаційних повідомлень.

В та інтернеті загальний об’єм — 900 інформаційних повідомлень розподілили між такими виданнями:
  • «Кривий Ріг новини- ІА "Кривбас Он-Лайн"» — загалом 235 інформаційних повідомлень;
  • «Пульс: новини, факти, коментарі» — 230 повідомлень;
  • «Перший Міський» — 235 повідомлень;
  • «Інформатор» — 200 повідомлень.

В друкований виданнях — 56 020 см2.
  • «Пульс: новини, факти, коментарі». Періодичність виходу друкованого видання - 1 раз на тиждень; об’єм інформаційних повідомлень – 23320 см2;
  • «Моя Газета Домашня». Періодичність виходу друкованого видання – 1 раз на тиждень; об’єм інформаційних повідомлень – 16800 см2;
  • «ВЕЧІР». Періодичність виходу друкованого видання - 1 раз на тиждень; загальний об’єм інформаційних повідомлень - 11 400 см2;
  • «ВІК. ВІСНИК КРИВБАСУ». Періодичність виходу друкованого видання - 2 рази на тиждень; загальний об’єм інформаційних повідомлень – 4 500 см2.

Цьогоріч схожі послуги на висвітлення на радіо та телебачення надає фірма «Медіасистема» за 12,5 млн грн, а в інтернеті та газетах — інформаційне агенство «Кривбас он-лайн» за 5,5 млн грн.

Хто стане переможцем у 2026 році, редакція повідомить окремо, слідкуйте за оновленнями у спецпроєкті «Бюджет Кривого Рогу».

Фото: Владислав Нестеренко