Опалення та вода — на що криворіжці найчастіше скаржились у листопаді
Фото: Перший Криворізький
Про це повідомляє «Перший Криворізький» з посиланням на Контакт-центр 15-20.
З 28 жовтня по 28 листопада до Контакт-центру надійшло 4 984 заяви на неякісне надання послуг мешканцям будинків.
Зокрема понад тисячу разів містяни скаржились на незадовільне опалення по стояку в під'їзді, ще 580 — на те, що немає тепла в будинку. 447 заявок містяни залишили на те, щоб відремонтувати внутрішньобудинкової системи опалення.
Також криворіжці скаржились й на проблеми з водопостачанням та водовідведенням. Зокрема:
- 407 заявок — прочищення квартальної каналізації;
- 273 — на неякісне надання холодної води (низький тиск) у будинку;
- 227 — ліквідація витоку на мережі з-під землі;
- 212 — ремонт водопровідної системи у підвалі;
- 155 — немає води в будинку;
- 154 — ліквідація витоку з комунікаційного колодязя;
- 152 — ремонт каналізаційної системи у підвалі.
Загалом, Кривбасводоканал отримав 1 567 заявок, з яких 618 компанія протермінувала.
Криворіжтепломережа отримала 722 заявки, з яких протермінувала 125.
Криворізька теплоцентраль виконала 197 заявок, у той час коли 249 — протермінувала.
Житлосервіс, Уют-2011 та Сітісервіс відреагували на 755, 823 та 584 скарг відповідно та протермінували 257, 121 та 141 заявку відповідно.
Читайте також: Куди криворіжцям радять звертатись, якщо вода з-під крану іржава