Опалення та вода — на що криворіжці найчастіше скаржились у листопаді

Фото: Перший Криворізький

За місяць криворіжці майже 5 тисяч разів скаржились на ненормальне надання послуг мешканцям будинку.

Про це повідомляє «Перший Криворізький» з посиланням на Контакт-центр 15-20.

З 28 жовтня по 28 листопада до Контакт-центру надійшло 4 984 заяви на неякісне надання послуг мешканцям будинків.

Зокрема понад тисячу разів містяни скаржились на незадовільне опалення по стояку в під'їзді, ще 580 — на те, що немає тепла в будинку. 447 заявок містяни залишили на те, щоб відремонтувати внутрішньобудинкової системи опалення.

Також криворіжці скаржились й на проблеми з водопостачанням та водовідведенням. Зокрема:

  • 407 заявок — прочищення квартальної каналізації;
  • 273 — на неякісне надання холодної води (низький тиск) у будинку;
  • 227 — ліквідація витоку на мережі з-під землі;
  • 212 — ремонт водопровідної системи у підвалі;
  • 155 — немає води в будинку;
  • 154 — ліквідація витоку з комунікаційного колодязя;
  • 152 — ремонт каналізаційної системи у підвалі.

Загалом, Кривбасводоканал отримав 1 567 заявок, з яких 618 компанія протермінувала.

Криворіжтепломережа отримала 722 заявки, з яких протермінувала 125.

Криворізька теплоцентраль виконала 197 заявок, у той час коли 249 — протермінувала.

Житлосервіс, Уют-2011 та Сітісервіс відреагували на 755, 823 та 584 скарг відповідно та протермінували 257, 121 та 141 заявку відповідно.

Читайте також: Куди криворіжцям радять звертатись, якщо вода з-під крану іржава