За місяць Кривбасводоканал протермінував виконання майже половини заявок
Фото: Перший Криворізький
Про це повідомляє «Перший Криворізький» з посиланням на Контакт-центр 15-20.
З 1 по 30 жовтня криворіжці найбільше залишили скарг у сфері послуг мешканцям будинку. Серед них здебільшого надсилали заявки пов'язані з проблемами водопостачання та водовідведення.
Так водоканал отримав 1 933 скарги, з яких 989 — комунальники виконали в строк, а 944 — протермінували.
Найбільше містяни скаржилися на:
- забиті квартальні каналізації — 406 заявок;
- низький тиск подачі води — 398;
- витік води з-під землі — 268;
- витік води, де місце пориву не встановили — 58;
- витік води з колодязя — 213;
- немає води в будинку — 174;
- інші питання (водопостачання та водовідведення) — 111.
Наступні лідери за кількістю скарг — керуючі компанії, зокрема:
- Житлосервіс-КР: 369 заявок виконали в строк і 110 — протерміновані,
- Уют-2011: 343 — в строк і 67 — протерміновані,
- СітіСервіс-КР: 313 — в строк і 75 — протерміновані.
380 звернень стосувались робіт, за які відповідає Департамент розвитку інфраструктури міста. З них 314 — виконали в строк і 66 — протермінували.
За сьогодні, 31 жовтня, станом на 09:50 Контакт-центр отримав 21 звернення, з яких 9 заявок стосуються Кривбасводоканалу.
Читайте також: Криворіжців просять передати показання лічильників води до кінця місяця