За місяць Кривбасводоканал протермінував виконання майже половини заявок

Фото: Перший Криворізький

У жовтні фахівці комунального підприємства «Кривбасводоканал» отримали понад 1 900 заявок, з яких майже половину протермінували.

Про це повідомляє «Перший Криворізький» з посиланням на Контакт-центр 15-20.

З 1 по 30 жовтня криворіжці найбільше залишили скарг у сфері послуг мешканцям будинку. Серед них здебільшого надсилали заявки пов'язані з проблемами водопостачання та водовідведення.

Так водоканал отримав 1 933 скарги, з яких 989 — комунальники виконали в строк, а 944 — протермінували.

Найбільше містяни скаржилися на:

  • забиті квартальні каналізації — 406 заявок;
  • низький тиск подачі води — 398;
  • витік води з-під землі — 268;
  • витік води, де місце пориву не встановили — 58;
  • витік води з колодязя — 213;
  • немає води в будинку — 174;
  • інші питання (водопостачання та водовідведення) — 111.

Наступні лідери за кількістю скарг — керуючі компанії, зокрема:

  • Житлосервіс-КР: 369 заявок виконали в строк і 110 — протерміновані,
  • Уют-2011: 343 — в строк і 67 — протерміновані,
  • СітіСервіс-КР: 313 — в строк і 75 — протерміновані.

380 звернень стосувались робіт, за які відповідає Департамент розвитку інфраструктури міста. З них 314 — виконали в строк і 66 — протермінували.

За сьогодні, 31 жовтня, станом на 09:50 Контакт-центр отримав 21 звернення, з яких 9 заявок стосуються Кривбасводоканалу.

Читайте також: Криворіжців просять передати показання лічильників води до кінця місяця