Скільки витратив Вілкул-молодший на рекламу у Facebook за три квартали 2025 року

Фото: Перший Криворізький (ілюстрація)

Олександр Вілкул, який позиціонує себе головою Ради оборони міста, увійшов до десятки українських лідерів за витратами на політичну рекламу у Facebook за три квартали 2025 року.

Про це повідомляє «Перший Криворізький» з посиланням на сайт руху Чесно.

Олександр Вілкул зайняв шосте місце серед політиків за сумою витрат. З січня по серпень він витратив 3601 долар на політичну рекламу у Facebook.

У своїх рекламних кампаніях Вілкул переважно просуває теми військової благодійності, допомоги захисникам та гуманітарної підтримки мешканців Кривого Рогу.


Нагадаємо, Олександр Вілкул — колишній народний депутат Верховної Ради кількох скликань, очолював Дніпропетровську обласну державну адміністрацію (2010–2012) та був віцепрем’єр-міністром України в уряді Миколи Азарова. До парламенту VIII скликання він пройшов від уже забороненого “Опозиційного блоку”.

У цій новині ми писали, що у Кривому Розі відремонтували приміщення для організацій, пов’язаних із Вілкулом. Керівниці цих організацій — депутатка міськради від партії Вілкула та чинна посадовиця комунального закладу. Вартість робіт перевищила 14 мільйонів гривень. Після ремонтів міська влада вирішила передати ці оновлені площі громадським організаціям за символічну плату — 1 гривню на рік. Експерти вбачають у новоствореному просторі політичний аспект і ймовірну непрозорість.