За місяць криворіжці надіслали понад 2,7 тисяч скарг пов`язаних з водопостачанням
Фото: Перший Криворізький
Про це повідомляє «Перший Криворізький» з посиланням на Контакт-центр.
З 23 вересня по 22 жовтня комунальне підприємство «Кривбасводоканал» отримало 1 995 заявок, із яких 862 залишилися невиконаними у встановлений термін.
Найпоширеніші проблеми, на які скаржилися мешканці:
- потреба у прочищенні квартальної каналізації — 398 звернень;
- неякісне надання послуги з холодного водопостачання, зокрема низький тиск у мережі — 395;
- витоки води з-під землі — 290;
- витоки з комунікаційних колодязів — 260;
- немає холодної води у будинку — 201.
Також містяни повідомляли про витоки, де місце не вдалося встановити (68 звернень), відсутність води у мережах на вулицях чи в садових товариствах (53) та відсутність води у під'їздах (51).
Частина заявок, пов'язаних із водопостачанням, стосувалася зони відповідальності управляючих компаній («Житлосервіс», «Уют-2011» та інші). Найчастіше мешканці повідомляли про:
- ремонт водопровідної системи у підвалі — 178 звернень;
- ремонт каналізаційної системи у підвалі — 151;
- ремонт водопровідної внутрішньо квартирної розводки — 37;
28 заявок мешканці міста залишили, які пов'язані з відновленням благоустрою після ремонтних робіт з водопостачання, та ще 79 звернень з інших питань щодо водопостачання та водовідведення.
Читайте також: Криворіжець має сплатити понад 70 тисяч гривень боргу за воду, – рішення суду