За місяць криворіжці надіслали понад 2,7 тисяч скарг пов`язаних з водопостачанням

Фото: Перший Криворізький

За місяць Контакт-центр «15-20» Кривого Рогу отримав найбільше звернень від містян у сфері надання послуг мешканцям будинків — 2 777 скарг. Найчастіше криворіжці скаржились на проблеми з водопостачанням.

Про це повідомляє «Перший Криворізький» з посиланням на Контакт-центр.

З 23 вересня по 22 жовтня комунальне підприємство «Кривбасводоканал» отримало 1 995 заявок, із яких 862 залишилися невиконаними у встановлений термін.

Найпоширеніші проблеми, на які скаржилися мешканці:

  • потреба у прочищенні квартальної каналізації — 398 звернень;
  • неякісне надання послуги з холодного водопостачання, зокрема низький тиск у мережі — 395;
  • витоки води з-під землі — 290;
  • витоки з комунікаційних колодязів — 260;
  • немає холодної води у будинку — 201.

Також містяни повідомляли про витоки, де місце не вдалося встановити (68 звернень), відсутність води у мережах на вулицях чи в садових товариствах (53) та відсутність води у під'їздах (51).

Частина заявок, пов'язаних із водопостачанням, стосувалася зони відповідальності управляючих компаній («Житлосервіс», «Уют-2011» та інші). Найчастіше мешканці повідомляли про:

  • ремонт водопровідної системи у підвалі — 178 звернень;
  • ремонт каналізаційної системи у підвалі — 151;
  • ремонт водопровідної внутрішньо квартирної розводки — 37;

28 заявок мешканці міста залишили, які пов'язані з відновленням благоустрою після ремонтних робіт з водопостачання, та ще 79 звернень з інших питань щодо водопостачання та водовідведення.

Читайте також: Криворіжець має сплатити понад 70 тисяч гривень боргу за воду, – рішення суду