За місяць роботи в Особистому кабінеті зареєструвалось більше 22 тисяч криворіжців, - Криворіжгаз

За місяць роботи в Особистому кабінеті зареєструвалось більше 22 тисяч криворіжців, - Криворіжгаз

Фото: tks52.ru

За місяць роботи в особистому кабінеті зареєструвалось більше 22 тисяч клієнтів ПАО «Криворіжгаз». Користувачі сервісу отримують можливість своєчасно передавати фактичні показання лічильників, в будь-який час дізнатися свій тариф на газ, сплачувати в зручний час рахунки, звернутися до фахівців із запитаннями та записатися на прийом до керівників газорозподільчої та газопостачальної компанії.

Про це повідомляє прес-служба ПАО «Криворіжгаз».

З 10 листопада 2015 року через Особистий кабінет більше 16 тисяч криворіжців передали показання лічильника газу, майже 1,5 тисячі отримали онлайн-консультацію, ще 360 сплатили за послуги газопостачання не виходячи з дому.

«Останнім часом ми отримуємо багато звернень від споживачів з проханням надати інформацію стосовно діючої ціни на газ, норм споживання, наявності пільги або субсидії. Перш за все це пов’язано з тим, що наші клієнти не встигають слідкувати за швидкими змінами у газовому законодавстві. Особистий кабінет дозволить користувачам в будь-який час отримати абсолютно всю інформацію по особовому рахунку та дізнатися про зміни, які відбулися у газовому секторі» - говорить голова правління ПАТ «Криворіжгаз» Іван Вакуленко.

Щоб стати користувачем Особистого кабінету потрібно лише зареєструватися. Для цього знадобиться: номер особового рахунку, сума останньої оплати, контактний телефон та е-mail. На початковому етапі Особистий кабінет працюватиме в тестовому режимі. Тому, якщо при реєстрації або користуванні виникли технічні проблеми, просимо звертатися до служби підтримки на електронну адресу [email protected] або за телефоном 409-59-33.

«Деякі споживачі висловили занепокоєння необхідністю внесення особистої інформації під час реєстрації. Хочемо запевнити, що схема реєстрації та ідентифікації клієнтів зводить нанівець ймовірність зловживання особистою інформацією сторонніми особами. Платіжна система працює за міжнародними стандартами безпеки, які гарантують високий рівень захисту персональних даних користувачів» - зазначив Іван Вкуленко.

ПАТ «Криворіжгаз» та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» у відповідь на потреби і очікування клієнтів удосконалюють систему обслуговування та передбачають відповідні зміни у роботі Особистого кабінету. Зараз спеціалісти компаній працюють над можливістю відображення інформації за декількома адресами в одному кабінеті.

Комментарии (9)

Про давец

20:55, 17 декабря 2015

Регистрировался целый день. ...
Зачем такую х ... придумали?
Раньше передавал себе и родителям без проблем за три секунды.

06:54, 18 декабря 2015

Про давец, не знаю как у вас там, но я бы не отказался, чтобы и на Ингульце такую страницу завели... Потомучто

Ворон

14:04, 19 декабря 2015

Я доволен. Раньше дозвониться и передать показания счетчика было проблемой. Час на телефоне (два номера) пока дозвонишься до саксаганского абонентского отдела. Вечно занято. Единственно, минус - в реальной работе обратной связи. На заданный вопрос сказали:"Спасибо, мы в ближайшее время ответим на почту и, непосредственно, в кабинете". И ни ответа, ни привета))

21:22, 19 декабря 2015

Ворон, посмотрите ответ в спаме

22:05, 17 декабря 2015

Нормально работает . зарегестрировался больше месяца, передали показания сразу показывает сумму к оплате с учётом субсидии, остаётся только оплатить указанную сумму.

22:09, 17 декабря 2015

[Гость] , херня полная то почта не такая то сума не та бред..

22:11, 17 декабря 2015

Я тоже зарегестрировался без проблем.

22:18, 17 декабря 2015

Передавайте показания первого числаккак указано на ссайте тогда выставляется сумма к оплате за месяц

Про давец

16:15, 18 декабря 2015

А нафиг бабуле имейл?

Ссылка скопирована в буфер обмена