«Ми мусимо розширювати досвід на всю Україну і збільшувати кількість інклюзивних шкіл», - Міністр освіти і науки України

Фото: Первый Криворожский

Голова Благодійного Фонду Порошенка Марина Порошенко разом із Міністром освіти і науки Лілією Гриневич підписали Меморандум про співпрацю у питанні запровадження інклюзивного освітнього середовища в Україні.

Про це повідомляє пресс-службаМіністерства освіти і науки України.

Такий крок дозволить не лише стратегічно продовжувати реформування української школи, а й систематично впроваджувати інклюзивну освіту в усіх дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України.

Читайте також:
В Україні впровадять інклюзивну освіту

Для досягнення поставлених цілей сторони працюватимуть над змінами в українському законодавстві для приведення його у відповідність з міжнародними стандартами захисту прав осіб з особливими освітніми потребами, які викладено в Конвенції про права дитини та Конвенції про права осіб з інвалідністю.

Також передбачається співпраця щодо ресурсно-методичного забезпечення інклюзивної освіти.

Одним із першочергових завдань сторони визначили впровадження Програми прозорого фінансування інклюзивного освітнього середовища за принципом «гроші за дитиною». А ще – розроблення каталогу освітніх послуг для осіб з особливими освітніми потребами, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання, та визначення вартості цих послуг.

Читайте також: Чи дають достатній рівень володіння державною мовою у школах?

За словами Марини Порошенко, тісна взаємодія та узгоджені кроки на шляху розвитку інклюзивного освітнього середовища дозволять побудувати в Україні сучасний та прогресивний освітній простір:

«Наша амбітна мета – щоб кожна українська дитина з особливими освітніми потребами здобувала освіту спільно з однолітками з урахуванням своїх індивідуальних потреб, здібностей та інтересів».

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич підкреслила:

«Зараз лише 4 тисячі дітей з особливими потребами залучені до інклюзивної освіти. А це лише 10% від загальної кількості учнів з особливими потребами, тому ми мусимо розширювати цей досвід на всю Україну і збільшувати кількість інклюзивних шкіл».